За підсумками першого кварталу 2025 року частка внутрішніх перепродажів в сегменті електромобілів склала 33,4%, а загальна кількість автомобілів групи BEV, які стали предметами угод купівлі-продажу на внутрішньому ринку, становить 6894 одиниці.
Що стосується динаміки, то порівняно з першими трьома місяцями 2024 року продажі зросли на 33,4% - чим більше ринок заповнюється новими та імпортними вживаними автомобілями, тим більше внутрішніх перепродажів.
Що частіше купували на початку цього року? Почнемо з брендів, де Tesla впевнено лідирує, як за кількістю, так і за часткою, і з суттєвою різницею від Nissan, який на другому місці й тривалий час був тут лідером. Також у трійці лідерів Volkswagen - інші гравці охопили менш як 10% ринку.
Розглянемо ТОП-10 марок вживаних електромобілів, які мають найбільший попит на внутрішньому ринку:
Якщо серед виробників лідерство вдалося завоювати американській Tesla, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf (чверть парку легковиків - це «Ліфи») буде непросто. Ось десять моделей української «вторинки»:
Варто відзначити, що сегмент електромобілів залишається наймолодшим на вторинному ринку - середній вік перепроданих автомобілів у першому кварталі становив 6 років. Це суттєво менше загального показника ринку вживаних автомобілів, який зараз становить 15,8 року.