Нове покоління Mazda CX-5 не готує жодних «революцій»

07:29 18.04.2025
Нове покоління Mazda CX-5 не готує жодних «революцій»

Mazda оприлюднила фінансові результати за період квітень - грудень 2024 року, які свідчать про складну ситуацію всередині компанії: попри зростання продажів на ключових ринках, чистий прибуток впав на 45% порівняно з аналогічним періодом 2023 року. Основною причиною падіння доходів стали зрослі витрати на виробництво та логістику, викликані постпандемічною конкуренцією, яка ускладнила ситуацію як у Північній Америці, так і в Азії.

Саме Північна Америка залишається головним драйвером продажів Mazda. Тут стабільно високий попит забезпечують нові та оновлені моделі CX-70, CX-90, а також гібридна версія CX-50, яка вдало поєднує універсальність кросовера з сучасними технологіями. Водночас на європейському ринку продажі зросли незначно, зберігаючи тенденцію до стабілізації, але в Японії та Китаї Mazda втратила частку: попит на ключові моделі, зокрема CX-60 та CX-80, виявився нижчим за очікування.

У цьому контексті майбутнє бренду фактично покладене на плечі нового покоління Mazda CX-5, адже саме ця модель формує чверть глобальних продажів компанії. Поточне - друге - покоління CX-5, випущене ще у 2017 році, досі залишається на ринку, проте вже у 2025 році очікується дебют третьої генерації - ключової новинки, яка повинна не лише зберегти, а й зміцнити позиції Mazda у середньорозмірному сегменті SUV.

Як повідомляє японське видання Best Car Web, офіційна прем'єра Mazda CX-5 третього покоління відбудеться восени 2025 року в рамках Japan Mobility Show. На старті продажів модель отримає двигун e-Skyactiv G 2.5 - це атмосферний 2,5-літровий 4-циліндровий мотор у конфігурації м'якого гібрида (MHEV) з потужністю 140 к.с. і крутним моментом 238 Н·м. Агрегат уже відповідає екологічному стандарту Euro 6, що важливо для відповідності ринку ЄС та ряду країн Азії.

Попри те, що показники потужності виглядають скромно, Mazda традиційно робить ставку на баланс між ефективністю, економічністю та задоволенням від водіння. У компанії вважають, що саме точне налаштування ходової частини та збереження принципу «водій на першому місці» дозволить CX-5 втримати лідерські позиції. Через компактні габарити новинки, імовірно, буде відмовлено від великої 8-ступеневої АКПП, яка встановлюється в CX-60 та CX-80. Замість неї очікується оновлена 6-ступенева автоматична коробка передач, або ж нова компактна багатоступенева трансмісія, яка наразі розробляється.

Дизайн нового CX-5 залишиться в межах фірмової філософії Kodo, проте стане візуально вишуканішим і технологічнішим. Mazda не планує радикальних змін, зберігаючи впізнаваність, але вдосконалить пропорції та деталі, зокрема світлотехніку, решітку радіатора й аеродинаміку. Габарити також дещо зростуть: очікувана довжина - приблизно 4600 мм, ширина - 1850 мм, висота - 1700 мм, що надасть більше внутрішнього простору, особливо в зоні заднього ряду та багажного відділення.

Варто зазначити, що на 2027 рік Mazda також запланувала запуск абсолютно нового 2,5-літрового бензинового двигуна Skyactiv-Z, який має замінити актуальну серію Skyactiv-G. Очікується, що новий агрегат отримає покращену термодинаміку, ще менші викиди CO2 та сумісність із синтетичним пальним, що відповідає довгостроковій екостратегії Mazda.

На тлі глобального тиску з боку електромобілів і китайських брендів, Mazda має сконцентрувати зусилля саме в середньому SUV-сегменті, де CX-5 виступає як опора усього модельного ряду. Успіх цієї моделі без перебільшення визначатиме майбутнє компанії - як фінансово, так і з точки зору іміджу на ключових ринках, включаючи США, Канаду, Європу та Австралію.


Источник: IXBT.com
Фото: BestCarWeb
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024