Дебютний електричний пікап Джефа Безоса «показали» на фото

23:29 12.04.2025
Дебютний електричний пікап Джефа Безоса «показали» на фото

Останніми днями в мережі шириться резонансна інформація про те, що засновник Amazon Джефф Безос готується інвестувати понад мільярд доларів у маловідому компанію, яка спеціалізується на розробці електромобілів. Йдеться про американський стартап Slate Auto, що працює у відносній тиші з 2022 року, проте вже привернув увагу світових ЗМІ завдяки першим знімкам прототипу своєї дебютної моделі. За даними джерел, опублікованих у провідних автомобільних медіа, зокрема Autoevolution, компанія вже завершила створення дослідного зразка і вивела його на дороги загального користування, де він і потрапив в об'єктиви фотошпигунів.

На шпигунських фото видно двохдверний електричний пікап, який кардинально відрізняється від традиційних моделей цього сегменту. Його дизайн виконаний у стилістиці ретрофутуризму - із гранично рубленими, різкими формами кузова, майже вертикальною передньою частиною та містким вантажним відсіком. За натхненням творці звернулися до візуального образу легендарного Ford T, що підкреслює зв'язок новинки з історією американського автопрому. Пікап має масивні колеса, широкі колісні арки і, судячи з фото, доволі високий кліренс, що натякає на потенційні позашляхові амбіції.

Попри доволі детальні візуальні враження, офіційної інформації щодо технічних характеристик, типу силової установки, запасу ходу чи навіть формату приводу наразі не оприлюднено. Slate Auto зберігає інтригу, проте вже оголосила дату часткового розкриття специфікацій - 23 квітня цього року. За попередніми даними, публічна прем'єра серійної версії очікується наприкінці 2026 року. Також відомо, що ціна новинки не перевищуватиме 25 тисяч доларів США, що може зробити її справжнім проривом на ринку доступних електромобілів, особливо в сегменті компактних пікапів, де наразі електрифікація лише набирає обертів.

Важливо зазначити, що сам стартап Slate Auto було засновано як інвестиційна ініціатива в межах холдингу Re:Build Manufacturing, який належить Джеффу Безосу. Із моменту свого створення у 2022 році компанія поступово розширювала команду, залучаючи висококваліфікованих фахівців із провідних автомобільних брендів - таких як Ford, General Motors, Stellantis - а також стартапів нового покоління: Fisker, Canoo та інших. Така кадрова стратегія дозволила створити команду з багатим досвідом у проєктуванні, дизайні, інженерії та електрифікації транспортних засобів.

За словами галузевих експертів, головна мета Джеффа Безоса полягає не лише у запуску ще одного електрокара, а у створенні повноцінної екосистеми доступних електромобілів нового покоління. Модельна стратегія передбачає поєднання передових технологій з максимально спрощеним виробництвом і логістикою, що має забезпечити не лише низьку ціну, але й стабільну якість. Саме з цією метою Slate Auto не планує надто ускладнювати платформу першого пікапа - ймовірно, йдеться про модульне шасі із можливістю масштабування для інших типів кузова в майбутньому.

Таким чином, ініціатива Джеффа Безоса з інвестування в Slate Auto і створення принципово нової моделі може змінити правила гри на ринку електромобілів США. На тлі стрімкого зростання цін на EV та водночас потреби в утилітарному і недорогому транспорті, новий пікап може стати саме тією альтернативою, на яку давно чекають американські споживачі - особливо ті, хто не готовий платити десятки тисяч доларів за традиційні Tesla чи Rivian.


Источник: Autoevolution
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024