Volkswagen опублікував нові тизери трьох концептуальних електромобілів

23:05 12.04.2025
Volkswagen опублікував нові тизери трьох концептуальних електромобілів

Volkswagen оприлюднив нову серію тизерів трьох концептуальних електромобілів, прем'єра яких відбудеться на Шанхайському автосалоні. Ці прототипи є ключовим елементом оновленої стратегії бренду «В Китаї, для Китаю», що підкреслює фокус німецького автовиробника на локалізацію продуктів відповідно до очікувань і потреб китайських споживачів. Усі три нові моделі створені у тісній співпраці з місцевими партнерами: Volkswagen Anhui, SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen.

Два з трьох електромобілів - це кросовери. Перший, розроблений компанією Volkswagen Anhui, є першим повністю новим проєктом, що реалізується у рамках цього спільного підприємства, і символізує самостійне розширення модельного ряду. Другий - це компактний SUV B-сегмента з розширеною силовою установкою, який створюється SAIC Volkswagen і має на меті вийти на найбільш конкурентний сегмент ринку. Третя модель - електричний седан, який створюється у партнерстві з FAW-Volkswagen і покликаний відповідати зростаючому попиту на просторий, динамічний транспорт у преміальному виконанні.

Зображення тизерів хоч і не розкривають усіх деталей екстер'єру, демонструють ключові елементи нового фірмового стилю Volkswagen. Зокрема, помітні вузькі витягнуті фари, об'єднані світловою смугою, яка проходить по всій ширині передньої частини кузова. Така оптика не лише надає авто футуристичного вигляду, а й стає важливою складовою нового візуального коду бренду. Варто відзначити, що всі концепти будуть оснащені вдосконаленими цифровими інтерфейсами та новітніми системами допомоги водієві, що стане частиною переосмисленої UX-філософії Volkswagen для китайського ринку.

Компанія наголосила, що у процесі розробки концептів була реалізована нова модель організації інженерної роботи, яка дозволила скоротити тривалість циклу розробки більш ніж на 30%. Це стало можливим завдяки повній діджиталізації процесів і тісній взаємодії між китайськими філіями бренду. У рамках цієї стратегії Volkswagen прагне не лише встигати за стрімкими змінами ринку, а й діяти на випередження, орієнтуючись на високі очікування нового покоління китайських споживачів.

Варто додати, що електромобілі, які постануть у вигляді концептів, є попередниками цілого покоління нових моделей, які в найближчі роки надійдуть у серійне виробництво. У Volkswagen підтверджують, що концепти є не просто дизайнерськими експериментами, а конкретним інструментом передсерійної підготовки.

Усі три моделі, за очікуваннями, будуть зібрані на новій платформі, орієнтованій виключно на китайський ринок, з урахуванням потреб у більш просторих салонах, розширеній мультимедійній функціональності та конкурентоспроможній вартості.


Источник: autohome
Фото: Volkswagen
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024