Компанія BMW Group за підсумками першого кварталу 2025 року відзвітувала про стабільне зростання продажів електричних моделей, попри загальне незначне зниження обсягу поставок автомобілів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Як зазначається в офіційному звіті компанії, реалізація повністю електричних автомобілів зросла на 32,4%, що свідчить про впевнене зростання попиту на електромобілі BMW і MINI у всьому світі.
Усього за перші три місяці поточного року BMW Group доставила клієнтам 586 149 автомобілів усіх типів, що трохи нижче, ніж за аналогічний період 2024 року. Проте компанії вдалося досягти істотного зростання на ключових ринках. У Європі продажі зросли на 6,2%, у США - на 4,0%. Без урахування ринку Китаю загальне зростання по інших регіонах становило 5,9%.
Особливо вражаючі результати продемонстрував електричний сегмент: у І кварталі 2025 року було реалізовано 109 516 повністю електричних автомобілів BMW і MINI. Це означає приріст на 24,1% порівняно з першим кварталом минулого року. Варто відзначити, що в Європі обсяги продажів електрокарів зросли на 64,2%, що є найбільшим стрибком серед усіх регіонів. Загалом у світі BMW реалізувала 520 142 автомобілі під своїм брендом, і зростання спостерігалося в усіх географічних напрямках, окрім Китаю, де динаміка продажів залишається негативною.
За словами голови відділу продажів і бренду BMW Group Йоахіма Ебера, компанія й надалі рухається до амбітної цілі - досягти повністю електричної частки в 20% у загальному обсязі продажів вже до кінця 2025 року. Позитивна динаміка дозволяє сподіватися на подальше зростання у другому кварталі, тим більше, що компанія продовжує розширювати електричну лінійку, зокрема в преміальному та середньому сегментах.
Попри виклики, з якими зіштовхується світовий автопром, включно з нерівномірним відновленням китайського ринку, BMW Group демонструє стратегічну гнучкість та здатність адаптуватися до мінливих умов, особливо в контексті переходу до електрифікованої мобільності.