SAIC розсекретив кросовер і седан із дизайном від творця Bugatti Veyron

23:34 09.04.2025
SAIC розсекретив кросовер і седан із дизайном від творця Bugatti Veyron

Концерн SAIC офіційно представив нову дизайнерську концепцію бренду Roewe під назвою Pearl of China («Перлина Китаю») у вигляді двох концептів - седана і кросовера, які дебютують наприкінці квітня на автосалоні в Шанхаї. Над екстер'єром обох моделей працювала міжнародна команда дизайнерів на чолі з Йозефом Кабаном - відомим словацьким стилістом, який створив дизайн культового Bugatti Veyron, а також працював у Audi, BMW, Skoda та Rolls-Royce.

Обидва концепти створені в єдиній філософії бренду, натхненній культурними образами Китаю. Як зазначається в офіційній інформації, «Перлина Китаю» - це спроба передати образ елегантного, вишуканого, але сучасного й технологічного авто, що водночас втілює національні цінності та відкритість до світового ринку.

На оприлюднених тизерних знімках можна розгледіти загальні силуети кузова з витонченими рельєфними лініями, які підкреслюють динамічний характер автомобілів. Елементи передньої та задньої оптики виконані в піксельному стилі з LED-технологіями, що вже стало сучасним дизайнерським трендом. Також підтверджено, що логотипи Roewe в обох концептах будуть підсвічуваними - це рішення дедалі частіше з'являється на китайських преміальних автомобілях.

Серед видимих конструктивних відмінностей між концептами: кросовер має звичні зовнішні дзеркала, тоді як седан, згідно з останніми фото, оснащений камерами заднього виду замість дзеркал. Це рішення відповідає актуальним інноваційним тенденціям і наближає модель до майбутнього масового виробництва авто без класичних дзеркал.

Технічні характеристики, тип силової установки, параметри платформи або інтер'єрні рішення на момент публікації залишаються засекреченими. Відомо лише, що Roewe робить ставку на інтеграцію дизайну, нових технологій і «м'якого» люксу з елементами китайської естетики. Очікується, що більше подробиць про концепти буде розкрито під час автосалону в Шанхаї наприкінці квітня 2025 року.

Йозеф Кабан, який нещодавно приєднався до SAIC як керівник дизайнерської стратегії, наголосив у пресматеріалах, що новий підхід Roewe покликаний «переосмислити красу китайського автомобіля» та поєднати витонченість форм з новітніми технологіями взаємодії між людиною та машиною.


Источник: autohome
Фото: Roewe
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024