На онлайн-аукціоні Cars & Bids виставили на продаж надзвичайно рідкісний американський суперкар Falcon F7 у версії тарга. Це один із лише семи побудованих екземплярів, які залишилися від амбітного, але недовгого проєкту компанії Falcon Motorsports, що у середині 2010-х сподівалася створити конкуренцію європейським виробникам у преміум-сегменті високошвидкісних спортивних авто. Незважаючи на обмежену партію і технічні характеристики, які цілком відповідали вимогам до суперкарів, проєкт не отримав комерційного продовження. Наразі ця рідкісна модель, яка пройшла лише 23 тисячі кілометрів, знаходиться на етапі активних торгів, а станом на два дні до завершення аукціону за автомобіль пропонують 62 тисячі доларів, що виглядає доволі скромно з огляду на її унікальність.
Falcon F7 побудований із використанням передових легких матеріалів - корпус складається з поєднання карбону, алюмінію та кевлара, що забезпечує високу жорсткість при мінімальній масі. Особливу увагу в цій моделі було приділено потужності й динаміці. Під капотом встановлений 7,0-літровий атмосферний V8, який пройшов глибоку модернізацію в ательє Lingenfelter Performance - одному з найавторитетніших у США щодо тюнінгу американських моторів. Після оновлень двигун став розвивати 620 кінських сил, чого більш ніж достатньо, щоб суперкар міг на рівних змагатися з Ferrari чи Lamborghini свого часу. У парі з двигуном працює шестиступінчаста механічна коробка передач Ricardo, яка також використовувалася в Ford GT першого покоління, що додає технічної привабливості моделі.
На додаток до заводських параметрів, саме цей екземпляр Falcon F7 було модернізовано за індивідуальним замовленням. Автомобіль отримав систему підйому передньої осі, що дозволяє зручно долати нерівності дороги, що особливо важливо для низьких спортивних авто. Крім того, встановлені великі 20-дюймові ковані диски, посилена підвіска і вдосконалена система охолодження, взята безпосередньо з екстремального Chevrolet Corvette ZR1 - моделі, відомої своєю термічною стабільністю під час трекових навантажень. Це свідчить про те, що власник не лише дбав про зовнішність, а й серйозно підходив до технічної надійності й довговічності.
Інтер'єр F7, хоч і не виглядає розкішним за мірками італійських аналогів, однак демонструє спробу запропонувати комфорт і стиль у поєднанні з технологіями. Салон оздоблений шкірою та алькантарою, встановлено повноцінну мультимедійну систему з шістьма динаміками, сабвуфером і підсилювачем, що робить перебування в салоні приємним не лише на треку, а й у щоденному використанні.
Проєкт Falcon Motorsports стартував із гучними амбіціями. Прототип F7 вперше було представлено у 2012 році на автосалоні в Детройті, де авто отримало схвальні відгуки за дизайн і технічне виконання. Проте через фінансові труднощі, відсутність стабільного інвестора й надзвичайно високу собівартість виробництва компанія не змогла масштабувати виробництво. Було збудовано лише сім машин, кожна з яких відрізняється індивідуальною конфігурацією, що додає кожному екземпляру колекційної цінності. Як зазначає видання Carscoops, навіть за умови доволі скромної поточної ставки в 62 тисячі доларів, F7 залишається унікальним артефактом американського автомобільного дизайну, і, можливо, з часом ці машини стануть об'єктами значного інтересу серед колекціонерів.
Falcon F7 у кузові тарга, виставлений на аукціон, є не просто суперкаром, а символом нереалізованих амбіцій американського автопрому - доказом того, що навіть без величезного бюджету можна створити щось справді вартісне.