BAIC BJ40 отримав гібридну версію в Китаї

18:24 09.04.2025
BAIC BJ40 отримав гібридну версію в Китаї

Компанія BAIC вивела на ринок гібридну версію свого популярного позашляховика BJ40 нового покоління. Модифікація отримала назву BJ40e і вже доступна для замовлення в Китаї. Автомобіль поєднує в собі характерний брутальний дизайн із сучасною технологічною начинкою, забезпечуючи вражаючий запас ходу до 1 200 кілометрів, що є одним із найвищих показників у сегменті гібридних позашляховиків.

Зовнішність BJ40e повністю відповідає другій генерації бензинового BJ40. Дизайнери залишили масивний, майже вертикальний передок з прямокутними фарами, інтегрованими в радіаторну решітку, та характерний кутовий силует кузова. Позашляховик зберіг безрамкові двері, роздільні задні дверцята багажника та запасне колесо на кормі. Відрізнити гібридну версію від паливної можна хіба що за додатковим люком для зарядного порту, який розміщений на правому задньому крилі.

Силова установка BJ40e є послідовним гібридом, у якому 1,5-літровий турбомотор на 188 кінських сил не з'єднаний із колесами, а працює виключно як генератор для підзарядки батареї. Привод забезпечують два електромотори, які встановлені на передній та задній осі. Сумарна потужність гібридної системи досягає 548 кінських сил, завдяки чому BJ40e здатний розганятися до 100 км/год лише за 5,5 секунди. Максимальна швидкість моделі становить 170 км/год.

Живлення тяговим електромоторам забезпечує батарея ємністю 40,3 кВт-год. У повністю електричному режимі позашляховик здатен подолати до 152 кілометрів, а завдяки генератору сумарна дальність поїздки без дозаправки сягає 1 200 км. Заявлена середня витрата пального в змішаному режимі складає лише 1,4 літра на 100 кілометрів, що є вражаючим показником для автомобіля з таким рівнем потужності та прохідності.

Габарити BJ40e ідентичні бензиновій версії: довжина кузова становить 4,79 метра, колісна база - 2,76 метра, кліренс - 215 міліметрів. Позашляховик здатен долати брід глибиною до 750 мм, а кути в'їзду і з'їзду дорівнюють 38 та 37 градусів відповідно. Підвіска спереду представлена подвійними поперечними важелями, а ззаду - незалежною багатоважільною конструкцією.

Окремо варто відзначити повноприводну систему BJ40e, яка оснащена трьома блокуваннями диференціалів: переднім і заднім механічними, а також автоматичним центральним, що регулюється електронікою. Модель підтримує 11 різних режимів руху, що дозволяє адаптувати налаштування до різних дорожніх і позашляхових умов.

На ринку Китаю новий гібридний BJ40e оцінено в 179 800 - 199 800 юанів, що в перерахунку на долари становить приблизно від 24 800 до 27 500 залежно від комплектації. За ці гроші покупець отримує сучасний, потужний і витривалий позашляховик із технологією гібридного приводу, яка не лише підвищує ефективність, а й дозволяє відчутно знизити викиди шкідливих речовин. Очікується, що модель зацікавить не лише шанувальників офроуду, а й тих, хто шукає потужний і економічний автомобіль для щоденних поїздок з можливістю подорожей на великі відстані.


Источник: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024