Поки Jaguar готується до майбутнього повного переходу на електричні моделі й активно працює над концептами, Land Rover робить ставку на практичні рішення і розробляє цілком реальний електричний кросовер, який має стати новим вхідним квитком до легендарного бренду. Модель, яка умовно вже отримала назву Defender Sport, за габаритами і концепцією буде розташована в модельному ряду нижче класичного Defender, але при цьому збереже дух і характер позашляховиків Land Rover.
Новий електромобіль базується на повністю новій платформі EMA (Electrified Modular Architecture), розробленій компанією JLR (Jaguar Land Rover) спеціально для майбутніх електричних моделей преміального сегменту. Платформа EMA стане основою для кількох наступних новинок бренду, включно з оновленими поколіннями Range Rover Evoque, Velar і Discovery Sport. Важливо, що EMA підтримує 800-вольтову архітектуру, яка дозволяє здійснювати надшвидку зарядку з максимальною потужністю до 350 кВт. Це означає, що поповнити запас ходу від 10 до 80% можна буде менш ніж за 18 хвилин, що є показником нового стандарту серед електрокарів преміумкласу.
Перші прототипи нового кросовера вже зафіксовані фотошпигунами на дорогах загального користування. Незважаючи на камуфляж і тимчасовий кузов, вже зараз помітно, що новинка матиме пропорції, схожі на Defender, але з більш спортивним, динамічним силуетом. Висока посадка, короткі звіси, характерний прямокутний профіль і сувора геометрія кузова збережуть фірмову ДНК бренду, але зроблять автомобіль привабливим для міських користувачів, які прагнуть компактності без компромісу у статусі чи стилі.
Складання нового електричного Land Rover відбуватиметься на підприємстві JLR у Хейлвуді, розташованому на північному заході Англії. Цей завод уже готується до електрифікації модельного ряду, а всі акумулятори для майбутніх машин EMA вироблятимуться на новому акумуляторному заводі у графстві Сомерсет. Це підприємство відіграє ключову роль у стратегічному плані компанії щодо локалізації виробництва компонентів і створення повністю європейського ланцюга постачання для електромобілів.
Очікується, що новий компактний Land Rover буде випущений у 2027 році, проте його концепція вже сьогодні визначає конкурентне середовище. Головним суперником новинки вважають електричну baby-версію Mercedes-Benz G-Class, яка наразі також перебуває на етапі активної розробки. Цей сегмент - компактні електропозашляховики преміумкласу з яскраво вираженою індивідуальністю - стає дедалі привабливішим для автовиробників і клієнтів, тому конкуренція за покупця буде дуже високою.
Таким чином, Land Rover створює нову точку входу в бренд, яка орієнтована на сучасного покупця - міського, мобільного, екологічно свідомого, але з бажанням зберегти зв'язок із справжньою позашляховою спадщиною. І якщо нинішні Defender, Velar або Discovery залишаються символами статусу і пригод, то майбутній Defender Sport стане втіленням мобільності нового покоління - зручної, потужної, електричної та водночас автентичної у стилі Land Rover.