Aito M8 став неймовірним хітом у Китаї

19:56 07.04.2025
Aito M8 став неймовірним хітом у Китаї

Спільний бренд Huawei і Seres продовжує демонструвати стрімке зростання популярності в Китаї. Їхня найсвіжіша модель - великий кросовер Aito M8 із розширеним запасом ходу - вже стала справжнім хітом на внутрішньому ринку. Всього за 32 дні з моменту відкриття програми попереднього замовлення кількість заявок перевищила позначку в 100 000, що свідчить про вражаючий інтерес споживачів до цієї моделі та про зростаючий авторитет Aito як нового гравця в сегменті преміальних електрифікованих автомобілів.

Aito M8 став четвертим автомобілем у продуктовій лінійці бренду, до якої вже входять моделі M5, M7 та флагманський M9. У межах стратегічного партнерства компанія Seres займається розробкою та виробництвом шасі, тоді як Huawei забезпечує постачання ключових електронних компонентів, розробку програмного забезпечення та просування моделі через власну роздрібну мережу під егідою Harmony Intelligent Mobility Alliance. За 2023 рік продажі автомобілів Aito сягнули понад 385 000 одиниць, і новинка має потенціал суттєво збільшити ці показники вже в 2025 році.

Офіційно кампанія попереднього замовлення Aito M8 стартувала 6 березня. Вже протягом першої години було зібрано понад 7500 заявок, а за 12 годин цей показник зріс до 28 000. Спеціальна акційна пропозиція передбачала внесення депозиту в розмірі 5000 юанів (близько 700 доларів США) з можливістю отримати додаткову знижку на суму 10 000 юанів (приблизно 1400 доларів), що також суттєво підвищило привабливість попередньої реєстрації. Aito M8 розроблявся як конкурент для таких моделей, як Li Auto L8 і Deepal S09, і вже на етапі передпродажів випередив їх за динамікою попиту.

Кросовер Aito M8 має габарити 5190 мм у довжину, 1999 мм у ширину та 1795 мм у висоту, а колісна база становить 3105 мм. Автомобіль оснащено фірмовою системою автономного водіння Huawei ADS 3.0, яка включає 192-рядковий лідар, сім міліметрових радарів, 12 ультразвукових датчиків і 11 камер високої роздільної здатності. Така конфігурація дозволяє моделі забезпечувати високу точність розпізнавання об'єктів і складне самостійне керування в умовах міського та заміського руху. У Huawei стверджують, що система здатна функціонувати на рівні, близькому до повної автономії.

Силова установка Aito M8 базується на комбінації 1,5-літрового турбомотора внутрішнього згоряння потужністю 158 к.с., що слугує генератором, а також двох електромоторів: переднього на 221 к.с. і заднього на 304 к.с. Завдяки такому компонуванню загальний запас ходу досягає 1526 км, що є одним із найвищих показників у сегменті великих кросоверів із подовженим пробігом (EREV). До того ж це дозволяє моделі демонструвати конкурентні динамічні характеристики без втрати економічності.

Очікується, що офіційні продажі Aito M8 в Китаї розпочнуться вже у квітні 2025 року. Заявлений ціновий діапазон становить від 359 800 до 447 800 юанів, що еквівалентно приблизно від 50 800 до 63 200 доларів США. Такий цінник позиціонує Aito M8 у верхньому сегменті ринку, але з огляду на рівень технологій, комплектації та ефективності, модель має всі шанси на успіх серед вимогливих китайських покупців, які дедалі більше цінують інноваційність та екосистемність, зокрема завдяки повній інтеграції автомобіля з програмним середовищем Huawei.


Источник: CarNewsChina
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024