В підприємствах столичного об'єднання «Київзеленбуд» розпочали експлуатаційну обкатку отриманих напередодні новеньких 12 тракторів та 2 екскаваторів-навантажувачів.
Вся куплена «Київзеленбудом» техніка вже на балансі підприємств компанії, де фізичний стан парку на 70%, а подекуди й на 90% зношений. Про введення в роботу сучасних машин йдеться у повідомленні на сайті об'єднання.
Нова техніка покликана відновити потенціал машинно-тракторних парків, покращити результативність і водночас поліпшити умови праці механізаторів. В час дефіциту техніки та кадрів це дуже важливо.
Окрім цього, надходження в підприємства нових машин сприятиме операційній безпеці техніки та людей.
З відео та фото видно, що в зеленій кольористиці надійшли китайські трактори Zoomlion RN1104. Машини класу тяги 2 розроблялися під потреби фермерських господарств на сільгоспроботах - в полі та на фермах. Комунальним службам для догляду за парками, вулицями та дорогами вони також підходять.
В моторній ніші стоїть 110-сильний 4-циліндровий двигун Yuchai з турбонаддувом та системою прямого впорскування з електронним управлінням Bosch. Це поліпшений аналог білоруської тракторної техніки МТЗ, як от Belarus-1025.4, доступ якій на український ринок заблоковано.
До речі, у столичних комунальників основу тракторного парку складають саме фізично зношені старезні «Бєларуси». Їм на заміну приходять китайські трактори Zoomlion, що за своїми властивостями не поступаються білоруським машинам та багато в чому їх перевершують.
Для механізатора в салоні створено комфортне робоче місце з добре продуманою ергономікою. Окрім зручного пневмосидіння та зручного розташування органів управління, тут в стандартну комплектацію входить кондиціонер.
Заслуговує на увагу й повноприводний екскаватор-навантажувач MecalacTLB 870, родовід якого тягнеться від легендарних машин Terex такої ж 870-ї моделі. «Зеленбуд» придбав їх дві одиниці.
В екскаваційному режимі з ковшем об'ємом 0,2 куб. м максимальна глибина копання 5,81 м. У глибину він може копати до 6,63 м. А ось фронтальний ківш має у п'ять разів більший обсяг - 1,0 куб. м.
Звісно привод усього навісного інструментарію тут гідравлічний. Помпову станцію живить Perkins 1044С-44Т потужністю 93,8 к.с.
Щодо комфорту в кабіні, то тут все на рівні сучасних світових стандартів з вдалою ергономікою як в ходовому режимі, так і в операційному з фронтальною чи кормовою навіскою.
Щоправда, в які саме свої підприємства віддали придбану техніку та в якій кількості, не повідомляється.