Залежність Європи від США та Китаю щодо комп'ютерного обладнання та хмарних сервісів ставить під загрозу її автомобільну промисловість. Про це заявив віцепрезидент німецької Mercedes-Benz Group Жорж Массінг, пише Bloomberg.
«Що більше ми переходимо до штучного інтелекту, то більше нам потрібен ефективніший комп'ютер», - сказав Массінг на галузевій конференції в Берліні.
Він вказав на широке використання в промисловості датчиків виявлення світла та визначення дальності, які виготовляються переважно в США та Китаї. Європа повинна створити власні високопродуктивні чипи та хмарні провайдери, додав Массінг.
«У нас в Європі немає ані хмари, ані апаратного забезпечення, яке може тренувати ці моделі», - сказав віцепрезидент Mercedes-Benz Group.
Після багаторічних проблем із власним програмним забезпеченням Volkswagen AG співпрацює з американською Rivian Automotive та китайською Horizon Robotics для пришвидшення розробки електромобілів. Mercedes тим часом інвестує в китайський стартап ШІ Momenta для зміцнення своїх систем допомоги водієві.
«Я бачу мало європейських ініціатив, які інвестують у це обладнання, у високопродуктивні комп'ютери для автомобіля», - сказав Массінг.
Програмне забезпечення стало ключовою відмінністю електромобілів, причому Tesla та китайські виробники, такі як BYD, тримають тут лідерство. Європейським автовиробникам довелося шукати партнерства в Кремнієвій долині та Китаї для отримання технічної експертизи, необхідної для конкуренції в наступних поколіннях автомобілів.
Політики в Європі стверджують, що континент має стати менш залежним від Китаю та США щодо високотехнологічних деталей, щоб зменшити ризики для безпеки та гарантувати, що компанії можуть отримати достатню кількість постачань у разі дефіциту.