В Індії розпочався продаж комерційної версії седана Suzuki Dzire Tour S, орієнтованої на таксопарки. Головною сенсацією стала ціна - бензинова версія коштує лише 679 тисяч рупій (приблизно 8 150 доларів США), а біпаливна модифікація з газобалонним обладнанням обійдеться в 774 тисячі рупій (близько 9 300 доларів США).
Зовні Suzuki Dzire Tour S виглядає стримано: 14-дюймові сталеві диски, прості галогенові фари, незабарвлені декоративні елементи. Салон ще більш утилітарний - без мультимедійної системи, з «голим» кермом без кнопок і традиційним ключем запалювання. Проте навіть у базовій комплектації передбачено кондиціонер і електросклопідйомники.
Найбільший сюрприз - безпека. Незважаючи на бюджетну ціну, автомобіль отримав шість подушок безпеки, систему стабілізації ESP, ABS, асистент допомоги при старті в гору, задні парктроніки та кріплення Isofix для дитячих сидінь. Крім того, в стандартне оснащення входять переднатягувачі ременів безпеки та система нагадування про непристебнуті паски для всіх пасажирів. Такий набір допоміг моделі отримати п'ять зірок у краш-тестах.
Під капотом - 1,2-літровий атмосферний трициліндровий двигун у парі з 5-ступінчастою «механікою». Бензинова версія видає 82 к.с. і 112 Нм, а модифікація на метані - 70 к.с. і 102 Нм. З огляду на компактні розміри (довжина - 4 метри) та споряджену масу близько однієї тонни, цього цілком достатньо для економічної експлуатації в міському циклі.
Suzuki Dzire Tour S поєднує доступність, економічність і високу безпеку, що робить його одним із найбільш привабливих варіантів для індійських таксопарків.