Alfa Romeo готується до радикальних змін у своїй модельній лінійці, припиняючи продажі бензинових версій Giulia та Stelvio в Європі. Дилерів уже повідомили, що завод незабаром перестане приймати замовлення на моделі з 2,0-літровими та 2,9-літровими бензиновими двигунами. Високопродуктивні модифікації Quadrifoglio будуть виключені з конфігуратора 30 березня та 30 квітня, а стандартні бензинові версії зникнуть із продажу 31 травня. Таким чином, після літа єдиними доступними варіантами Alfa Romeo в Європі залишаться моделі з турбодизелем 2.2.
Таке рішення викликане жорсткими європейськими квотами на викиди CO2, і хоча дизельні версії традиційно вважалися менш екологічними, у цьому випадку вони відповідають суворішим стандартам. Після 31 травня покупці Stelvio та Giulia зможуть обирати лише 2,2-літровий турбодизель, доступний у варіантах на 160 або 210 кінських сил. Проте це рішення тимчасове: життєвий цикл обох моделей добігає кінця, і седан Giulia незабаром остаточно покине лінійку бренду.
Новий Alfa Romeo Stelvio дебютує вже цього літа, а наступник Giulia буде представлений у 2026 році. Обидві моделі перейдуть на платформу STLA Large, яка підтримує електричні, гібридні та бензинові силові установки. Технічні характеристики поки що не розкриваються, але, ймовірно, нові моделі матимуть багато спільного з Dodge Charger, який використовує ту ж платформу.
Зміни в продуктовій лінійці пов'язані не лише з екологічними нормами, а й із фінансовими проблемами Alfa Romeo. Продажі марки падають: у США дилери реалізують усього сім автомобілів на місяць. Найпопулярнішою моделлю залишається компактний кросовер Tonale, тоді як Stelvio та Giulia втрачають від третини до половини своїх покупців у річному вимірі.