Головний дизайнер проекту пікапа BT-50 Ейдзі Кімото заявив австралійським журналістам, що фірмовий стиль Kodo не сумісний з позашляховиками, і зараз така модель не входить до порядку денного. Однак Mazda обіцяє вивчати споживчий попит, тому в майбутньому пасажирська версія BT-50 все-таки не виключається. Власні рамні моделі без участі Isuzu в компанії Mazda не готують.
Наразі Mazda випускає єдину рамну модель - пікап BT-50, який уніфікований з Isuzu D-Max і випускається на потужностях партнера. Чутки про рамний позашляховик Mazda виникли, оскільки в лінійці Isuzu є пасажирська версія MU-X, і в теорії її теж можна «клонувати».
Ейдзі Кімото вважає, що стиль Kodo не сумісний з великим позашляховиком, хоча випускати рамний пікап під брендом Mazda дизайн-концепція не заважає. Можливо, умови угоди з Isuzu поширюються тільки на вантажну модифікацію. Шеф-дизайнер Mazda наголосив, що BT-50 залишиться єдиною рамною моделлю в портфоліо, тобто власних напрацювань у цьому сегменті немає.
Будучи невеликою компанією Mazda не може фінансувати принципово різні проекти, тому партнерські проекти множаться. Наприклад, наступник Mazda6 розроблений на основі інженерних рішень Changan, і внесок японської сторони обмежений дизайном. Це не заважає електромобілю стати «глобальним» і продаватися в Європі.