З моменту прем'єри бестселера минуло півтора року, але модель запропонована не на всіх ринках. З весни Volkswagen Tiguan прийшов до Мексики, але під звичним ім'ям запропонували консервативну начинку та іншу зовнішність. Сучасних агрегатів поки що немає: тільки перевірений 150-сильний турбомотор 1.4 TSI у зв'язці з 7-ступінчастим «роботом» DSG і переднім приводом.
Мексиканський Volkswagen Tiguan буквально повторив кросовер Tayron. Порівняно з однойменною «глобальною» моделлю змінилися бампери, оптика, решітка радіатора, передня панель і центральний тунель. Салон буває виключно п'ятимісним. Базова комплектація майже така сама, як для ринку Німеччини.
Не потребують доплати світлодіодні фари, 17-дюймові колеса, мультимедіасистема з 12,9-дюймовим тачскріном і камерою заднього виду, двозонний клімат- і круїз-контроль, цифрова панель приладів, а ось бездротова зарядка - опція. Також доведеться переплатити за підігрів передніх крісел, оздоблення шкірою і панорамний люк. На вершині лінійки R-Line зі спортивним обвісом, 20-дюймовими дисками, вентиляцією і масажем передніх крісел, камерами кругового огляду і 15-дюймовим тачскріном.
Повного приводу і потужних двигунів у Volkswagen Tiguan для Мексики поки що немає. Ціни варіюються від 600 до 772 тисяч песо (30-39 тисяч доларів). Для порівняння «молодший» VW Taos з таким же мотором коштує від 489 до 596 тисяч песо (24,5-30 тисяч доларів). Пізніше новий кросовер прийде в США, але на найважливішому ринку очікується більш сучасна технічна начинка.