Mercedes-Benz Vans успішно завершив випробування новітніх мінівенів (MPV) в екстремальних умовах за Полярним колом. Ці автомобілі побудовані на новій модульній платформі, яка дозволяє адаптувати конструкцію для різних типів силових агрегатів. Першими в 2026 році у виробництво підуть повністю електричні моделі на платформі Van Electric Architecture (VAN.EA), а незабаром за ними з'являться й варіанти з традиційними двигунами внутрішнього згоряння - Van Combustion Architecture (VAN.CA).
Незалежно від приводу, нові мінівени чітко розділять на дві категорії: люксові моделі для особистого використання, зокрема сімейні та VIP-шатли, і преміальні комерційні автомобілі. Під час тестувань, які проходили в Ар'єпплузі (Швеція), особливу увагу приділили ходовим характеристикам і перевірці систем безпеки, включаючи електронну систему стабілізації ESP. Оскільки зчеплення коліс на слизькій дорозі може погіршуватися до 90% у порівнянні із сухим покриттям, важливо було оцінити стабільність та керованість машин у суворих умовах. Тестові зразки успішно впоралися з цими викликами завдяки інноваційній підвісці, системі керованих задніх коліс і вдосконаленій системі повного приводу 4MATIC, яка стане стандартом для майбутніх моделей.
Усі мінівени на новій платформі оснастять новітньою операційною системою Mercedes-Benz (MB.OS), що забезпечить інтеграцію з передовими цифровими сервісами та системами автономного керування. Крім того, електричні версії отримають потужні зарядні пристрої: швидкісну зарядку постійним струмом напругою 800 В і можливість заряджання змінним струмом потужністю 22 кВт.
Особливу увагу під час випробувань приділили системам термоконтролю. Перед виїздом на маршрути машини охолоджували до -30°C у спеціальних морозильних камерах, щоб перевірити стабільність роботи акумуляторів і кліматичних систем. Тестування в суворих умовах підтвердило надійність і високий рівень комфорту нових мінівенів, що закріплює позиції Mercedes-Benz як лідера в сегменті преміальних MPV.