MAN офіційно розпочав виробництво нового дизельного двигуна D30, який стане останнім двигуном внутрішнього згоряння для вантажівок компанії. Новий агрегат доступний у шести версіях із потужністю від 380 до 560 к.с. та крутним моментом від 2100 до 2800 Нм. Виробництво розгорнули на заводі в Нюрнберзі, інвестувавши 220 мільйонів євро, з яких 30 мільйонів євро витратили на налагодження випуску колінчастих валів.
Новий 13-літровий дизельний двигун демонструє коефіцієнт корисної дії (ККД) понад 50%, що є одним із найкращих показників у галузі. Завдяки цій інновації флагманський сідельний тягач MAN TGX став на 5% економічнішим у порівнянні з попередніми моделями. Двигун D30 замінює дві застарілі моделі – 12-літровий D26 і 9-літровий D15, виробництво яких припинено.
Генеральний директор MAN Александр Власкамп наголосив, що, попри перехід на екологічні технології, дизельні двигуни залишатимуться важливими для компанії в найближчі роки. До 2030 року MAN планує, щоб кожна друга вантажівка у їхньому асортименті мала екологічно чистий привід. Водночас D30 стане останнім новим дизельним двигуном компанії, оскільки MAN поступово переходить до виробництва електровантажівок і автомобілів на водневих паливних елементах.
Цей крок відповідає стратегії MAN з декарбонізації та адаптації до посилення екологічних стандартів у Європі. Вже найближчими роками компанія планує значно розширити свою лінійку електровантажівок, а інвестиції в розробку нових двигунів внутрішнього згоряння більше не передбачені.