Компанія Stelato представила оновлену версію флагманського седана S9 із гібридною силовою установкою, яка значно збільшує запас ходу та знижує витрати пального. Новинка вже пройшла сертифікацію в Китаї, а старт продажів запланований на квітень. Головною перевагою оновленої моделі є вражаюча паливна економічність - всього 0,25 літра на 100 км у комбінованому циклі.
Оригінальний Stelato S9, що дебютував у серпні 2024 року, мав амбітні плани - компанія очікувала продавати 120 000 автомобілів на рік, однак високий цінник 399 800 юанів (близько 54 850 доларів США) став перешкодою для масового попиту. За перші місяці продажів вдалося реалізувати лише 3 008 екземплярів. Новий варіант із гібридною системою (EREV) стане більш доступним, що може значно покращити продажі.
Зовні Stelato S9 EREV майже не відрізняється від повністю електричної версії, за винятком люка паливного бака, який розташований на задньому правому крилі. Габарити автомобіля залишаються незмінними - 5160 мм у довжину, 2005 мм у ширину та 1486 мм у висоту, а колісна база становить 3050 мм. Вага автомобіля варіюється від 2300 до 2350 кг.
Седан позиціонується як конкурент Mercedes-Benz S-Class, BMW 7-Series та Audi A8, а його аеродинамічні характеристики перевершують усіх суперників. Stelato S9 має найнижчий коефіцієнт лобового опору (0,193 Cd) серед представницьких седанів, що позитивно впливає на ефективність руху та запас ходу.
Під капотом Stelato S9 EREV встановлений 1,5-літровий турбомотор BAIC A156T2H потужністю 158 к.с., який виконує роль генератора для підзарядки акумулятора. Привід забезпечує електродвигун на задній осі, що розвиває 304 к.с. Максимальна швидкість обмежена 204 км/год, а система повного приводу не передбачена - це зроблено для зниження вартості та підвищення ефективності автомобіля.
Нова версія Stelato S9 EREV має всі шанси стати популярнішою за повністю електричний варіант завдяки більшій автономності, нижчій ціні та кращій адаптації до реальних умов експлуатації.