За підсумками минулого року панівний сріблястий колір автомобілів Ford поступився місцем синьому, якому нові власники надавали перевагу і за яким в дилерських центрах утворювалися черги.
Як підрахували менеджери компанії, торік синій колір побив рекорди популярності. Кожне четверте авто, яке виїжджало з дилерського центру марки, мало саме таку кольористику. Якщо точніше, то показник досяг 24,2%. Про це з посиланням на виробника пише moto.pl.
Щоправда, синій колір за своєю гамою багатий відтінками. Він може бути як темно-синім, починаючи від ультрамаринового, так і небесно- блакитним.
Нині модельна палітра виробника пропонує десятки кольорів. Окрім цього, клієнти преміумсегмент можуть створити власні фарби або принести зразок того кольору, який вони хотіли б бачити на кузові свого автомобіля.
Сріблястий колір, який останніми роками переважав у замовленнях та попиті, став другим номером у списку. У 2024 році його обрали 17,7% клієнтів Ford. Третю сходинку умовного п'єдесталу зайняв чорний колір, різні відтінки якого обрали 16,7% покупців.
Четверте місце зайняв сірий кузов, а п'яте - білий, обидва з 9,2 відсотками вибору. Шостий показник за червоним кольором (8,9%), сьоме місце - за зеленим (7,6%) і восьме - за жовтим (0,2%).
У компанії Ford очікують змін у вподобаннях клієнтів за підсумками 2025 року. На флагманські позиції кольористики можуть вийти Ford Capri з фарбою Vivid Yellow і Puma Gen-E з фарбою Electric Yellow.
Розподіл за моделями торік був дещо строкатим. Kuga були переважно зеленими, а срібляста і чорна фарби виявилися менш популярними. У Puma переважали сірі кольори, але водії також полюбили сріблястий і червоний.
Mustang мав переваги в темно-синій палітрі, а після синього дуже популярним був чорний. До речі, синій колір домінував не тільки в Mustang, а й у Focus і Electric Explorer. А ось електричний Mustang найчастіше виходив із салону у помаранчевій масті.