General Motors цього місяця закриває свій завод у Шеньяні, що є частиною глобальної реструктуризації бізнесу в Китаї, про це повідомляє Reuters.
Підприємство виробляло мінівени Buick GL8 і позашляховики Chevrolet Tracker для китайського ринку, проте зростаюча конкуренція з боку місцевих автовиробників, які отримують державну підтримку, змусила GM переглянути свою стратегію.
У четвертому кварталі GM повідомила про витрати на реструктуризацію в Китаї в розмірі 4 мільярдів доларів, що включає закриття виробничих потужностей.
Генеральний директор Мері Барра, виступаючи на автомобільній конференції в Нью-Йорку, заявила, що надалі компанія зосередиться на брендах Cadillac, Buick та імпортних преміальних моделях. За її словами, саме ці автомобілі залишаються затребуваними серед китайських споживачів, і GM планує розвивати бізнес через імпорт.
Компанія продовжить співпрацю з SAIC Motors, випускаючи автомобілі Buick, Chevrolet і Cadillac, але відхід від масового сегмента в Китаї свідчить про зміну стратегічного підходу.