Zeekr офіційно отримав контроль над Lynk & Co (обидва бренди належать ходлингу Geely), що фактично перетворило молодший бренд на дочірню марку. Тепер 51% акцій Lynk & Co належить Zeekr, а 49% залишаються у Geely, що означає перерозподіл сил у групі. Щоб уникнути внутрішньої конкуренції, компанії розділять модельний ряд за ціновими категоріями: автомобілі дорожчі за 300 тисяч юанів (41 тисяча доларів) закріплять за Zeekr, а більш доступні моделі залишаться під брендом Lynk & Co.
Об'єднання брендів має підвищити ефективність роботи: науково-дослідні процеси пришвидшаться на 15%, а управління компаніями стане ефективнішим на 20%. Важливою перевагою стане взаємний доступ до дилерських мереж, а на міжнародних ринках обидва бренди матимуть спільні представництва. У 2025 році альянс планує збільшити продажі на 40% - до 710 тисяч автомобілів, а в перспективі досягти виробництва мільйона машин на рік.
Попри інтеграцію, продуктові лінійки залишаються без змін. Zeekr готує три новинки у 2025 році, серед яких 007 GT та два кросовери. Флагманський Lynk & Co 900 також залишиться у продажу, хоча він і потрапляє до цінового діапазону Zeekr. Втім, надалі Lynk & Co зосередиться на доступніших масових моделях.
Група Geely не планує розділяти бренди за типами силових установок, тож Zeekr і Lynk & Co продовжать випускати як плагін-гібриди, так і електромобілі. А ось технології Volvo поступово відходять на другий план: шведська компанія планує продати 30% акцій Zeekr, а нові моделі отримають сучасніші платформи.