Mitsubishi FUSO Truck and Bus (MFTBC), дочірня компанія Daimler Truck, з лютого 2025 року запустить ініціативу Battery 2nd Life, спрямовану на вторинне використання акумуляторів електровантажівок eCanter.
У співпраці з японським стартапом Connex Systems, який розробляє системи зберігання енергії Ene POND EV Charger, компанія інтегрує ці акумулятори до зарядних станцій для електромобілів, що дозволить розвантажити енергомережу та забезпечити зарядку у разі аварійних відключень електроенергії.
Перша тестова станція із системою Ene POND EV Charger запрацює вже в лютому в Муко-Сіті, Кіото, обслуговуючи службові електромобілі. Згодом аналогічний комплекс з'явиться на території заводу MFTBC, де зможуть заряджатися й електровантажівки.
Проєкт Battery 2nd Life є частиною пакету eMobility Solutions від MFTBC, який надає клієнтам комплексні рішення для впровадження та експлуатації електротранспорту.