Сherу випробувала планін-гібрид Tiggo 9 при температурі -37 градусів за Цельсієм. Під час тестів, які проводилися на півночі Китаю в екстремальному холоді, було оцінено роботу систем безпеки і клімат-контролю, ефективність зарядки і запас ходу електрифікованого кросовера. Перевірку пройшли також і ключові компоненти автомобіля - гальмівна система і система стійкості.
Гібридний Tiggo 9 - це найекономічніша версія флагманського кросовера - заявлений запас ходу становить 1400 кілометрів, а на чистій електриці він здатний проїхати 165 кілометрів. До складу силової установки входять дволітровий двигун Kunpeng Power TGDI потужністю 254 кінські сили, електромотор, триступенева коробка передач DHT і повний привід Super Hybrid Drive.
Під час випробувань гібрид проїхав 1000 кілометрів. Під час тестів перевірили, як працює система курсової стійкості, що використовує комплекс сенсорів і алгоритмів для відстеження стану автомобіля в реальному часі. На вкритих снігом і льодом дорогах вона регулює потужність двигуна і гальмівні зусилля, щоб запобігти заносам.
Також з'ясувалося, що за температури -20 градусів за Цельсієм нагрівання зони водія і переднього пасажира Tiggo 9 до комфортних +25 градусів займає 10 хвилин, причому як у верхній частині салону, так і на рівні підлоги.