У китайських соцмережах розтиражували знімок двооб'ємника преміум-бренду Geely після випробувань безпеки. Оскільки очевидцям попалися каркаси універсалів Zeekr 007 з кріслами всередині, деякі цікаві висновки зробити можна. По-перше, кузов зміниться незначно: дах візуально подовжать за рахунок накладки над стійкою. По-друге, у задніх сидінь будуть електрорегулювання.
Наскільки можна судити, проєкт CC1E не передбачає значних доопрацювань силової структури: уніфікація з вихідним Zeekr 007 максимальна. Двооб'ємний силует навіть більш компромісний, ніж у Nio ET5 Touring: перевозити габаритні вантажі з таким нахилом п'ятих дверей навряд чи вдасться. Втім, у Китаї універсали не популярні, тому такий підхід зрозумілий.
Китайські журналісти вважають, що колісна база, ширина і довжина будуть точно такими ж, як у седана, тобто можна розраховувати на бізнес-клас. Очікуються задньо- (422 кінські сили) і повноприводні (646 кінських сил) версії з батареями ємністю 75 або 100 кіловат-годин з різним хімічним складом. Універсал Zeekr 007 може бути символічно дорожчим за седан.
На внутрішньому ринку Zeekr 007 SW конкуруватиме лише з вищезгаданим Nio ET5: ця модель за 11 місяців знайшла 45 тисяч покупців. Якщо купувати електромобіль з батареєю, то ціни на «п'ятірку» варіюються в діапазоні від 298 до 356 тисяч юанів (41-49 тисяч доларів), але з орендою акумулятора стартову ціну можна зменшити до 228 тисяч юанів (31,5 тисячі доларів).