Голова комітету з міжнародної торгівлі Європарламенту Бернд Ланге заявив німецькому телеканалу NTV, що проблему несправедливої конкуренції вдалося вирішити. Рішення просте: Китай може взяти на себе зобов'язання продавати електрокари в Євросоюзі не нижче мінімальної ціни. Таким чином, держпідтримка з боку влади Піднебесної не забезпечить переваги.
Голова Торгового комітету Бернд Ланге підкреслив, що політика Євросоюзу відрізняється від стратегії США: за океаном запровадили каральні тарифи, а Європарламент «просто хоче чесної конкуренції». При цьому політик припустив можливість введення мит проти інших товарів, якщо Китай перефокусується на європейський ринок після приходу до влади в США Дональда Трампа.
Канцлер Німеччини спочатку виступав проти загороджувальних мит від китайських електромобілів, побоюючись відповідної реакції з боку влади КНР. Однак Бернд Ланге вважає ідею з мінімальними цінами на продукцію адекватною і не сумнівається, що з Піднебесною вдасться домовитися. Як приклад голова Торгового комітету наводить електричні велосипеди: на продукцію з Китаю діють мита від 40 до 80 відсотків, і китайська сторона це прийняла.
Наразі Китай оскаржив загороджувальні мита на автомобілі в Євросоюзі через Світову організацію торгівлі. Заходи діють з 29 жовтня, хоча Брюссель стверджує, що переговори все ще тривають. Проти торговельної війни з Китаєм виступають BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen AG і Volvo; аналогічна точка зору у влади Німеччини та Швеції.