Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій мототранспорту, й визначили найпопулярніші марки у трьох сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та серед нових мотоциклів.
У сегменті мотоциклів восени настало очікуване сезонне зниження темпів торгів. Отже, у жовтні українці придбали 4,4 тисячі усіх мотоциклів. Це на 9,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року, але (прогнозовано) на 29,8% менше, ніж було у вересні-2024.
Серед загальної кількості 55% мотоциклів були новими (імпортованими з-за кордону), кількісно це 2446 шт.
На внутрішньому ринку було укладено 1725 угод купівлі-продажу мототехніки, що склало 38,8% від загальної кількості.
Лише 6,2% мотоциклів були імпортовані вживаними з-за кордону (277 шт.).
За окремими підсегментами динаміка торгів мотоциклами (де дуже чітко виражена сезонність, й першочергове значення має порівняння саме рік до року) виглядає наступним чином (у порівнянні минулий місяць до місяця, що йшов перед ним, М-М; та минулий місяць до аналогічного місяця минулого року, Y-Y):
На внутрішньому ринку серед виробників мототехніки у зазначеному періоді переважали японські марки Honda (201 договір купівлі-продажу) та Yamaha (209 ДКП), а також Geon (140 ДКП).
Імпорт мотоциклів з пробігом продовжує триматися на японських марках Honda, Yamaha та Suzuki. Продукція цих трьох виробників охоплює значну частину сегмента, точніше - 70% ринку двоколісних моторних машин.
Новими в Україні купують в основному мототехніку китайських виробників: у жовтні вкотре лідерами стали марки Spark (435 перших реєстрацій), Musstang (355 ПР), та Forte (320 ПР). Загалом частка китайської продукції складає близько 80% на ринку нових мотоциклів.