У жовтні українці та місцеві підприємства придбали 5,5 тисячі нових легковиків. Це дещо більше, ніж було місяцем раніше, на 6,3%, але на подібну величину менше, ніж було зафіксовано рік тому, у жовтні 23-го: -7,2%.
Загалом обсяги торгів новими легковиками за минулі 12 місяців трималися на середньому рівні близько 5,8 тис./міс, тож зараз маємо майже середньостатистичний обсяг.
В огляді ІДА цього сегмента за вересень міститься наступне речення:
«Чого чекати далі? Якщо не виникне нових чинників, здатних мати вплив на авторинок, у листопаді можна очікувати повернення до середньостатистичних показників торгів, близько 5,8 тис./міс.».
Що ж, помилилися експерти ІДА всього на 5% - цілком прийнятна похибка, як для прогнозів в тих умовах, у яких ми усі зараз перебуваємо.
Більшість нових легковиків, як звичайно, у жовтні (97,1%, 5295 шт.) були імпортованими із-за кордону. Частка легковиків, виготовлених в Україні методом крупновузлового складання або переобладнаних з імпортних машинокомплектів склала 2,9% (157 шт.).
Покупцями нових авто переважно були фізичні особи (67%), частка придбаних юридичними особами легковиків склала 33%.
Серед марок найбільше на першу реєстрацію було подано легковиків з емблемами Toyota, Renault та BMW. Ось ТОП-10 виробників за підсумками минулого місяця:
З-поміж окремих моделей найчастіше автосалони покидали Renault Duster, Toyota RAV4 та Honda M-NV. Такий вигляд має ТОП-10 найпопулярніших нових легковиків жовтня:
Серед нових легковиків, переобладнаних або виготовлених в Україні та зареєстрованих у жовтні (кількісно вони включені до загального рейтингу), до найпопулярніших увійшли Skoda Karoq (60 шт.) та Skoda Kodiaq (43 шт.), які випускають на закарпатському заводі «Єврокар». Наступні місця розподілили між собою переобладнані місцевими підприємствами під різні спеціальні цілі (на замовлення поліції, медслужб тощо) легкові автомобілі.