За підсумками трьох кварталів 2024 року виручка Lamborghini збільшилася на 20%, а кількість переданих клієнтам автомобілів зросла на 8,6% (до 8411 штук). Попит на новинки Lamborghini такий, що листи очікування розписані на роки вперед: Urus доведеться чекати до кінця 2025 року, Revuelto - до 2027 року. Очільник компанії Стефан Вінкельманн пов'язує успіхи з оновленням модельного ряду в останні півтора року.
Lamborghini Urus перейшов на гібридну систему, що підключається, і змінився зовні, але покупців апгрейд не відлякав. Хоча кросовер перебуває в другій половині життєвого циклу, замовлень настільки багато, що клієнтам доведеться або погодитися на очікування до 2026 року, або шукати машини з наявності та переплачувати. Схожа ситуація з Revuelto, з тією лише різницею, що черга розтягнулася до 2027 року.
Суперкар Lamborghini Temerario можна замовити з вересня, і поки статистики немає: в Санта-Агата-Болоньєзе обмежилися повідомленням, що купе отримало «дуже позитивний відгук публіки». В італійської марки оновилася вся лінійка моделей, тому успішні продажі частково очікувані. Однак інші бренди Volkswagen Group у мінусі: падіння продажів фіксують і Porsche, і Audi, і Bentley.
До кінця десятиліття гаму Lamborghini почнуть доповнювати електромобілі. Первісток бренду без двигуна внутрішнього згоряння стане серійним до 2028 року: очікується, що четвертою моделлю стане повсякденний гран-турер із посадковою формулою 2+2 і солідним дорожнім просвітом.