Проти кросоверів висловилася мер французької столиці Анн Ідальго. Вона вважає, що кросовери і позашляховики забруднюють навколишнє середовище і становлять більшу небезпеку на дорогах міста, ніж компактні автомобілі. Як повідомляє The Times, найближчим часом до Сенату Франції можуть внести законопроєкт, що наділяє міські ради правом забороняти використання певних особистих транспортних засобів.
Законопроєкт винесуть на розгляд уже наступного тижня. Якщо його схвалять і він набуде чинності, то під обмеження потраплять не всі кросовери і позашляховики, а тільки люксові та преміальні, наприклад Range Rover, уточнює видання, - їх позначено в проекті як «4x4s de luxe» або «quatre-quatres de luxe» (повнопривідні автомобілі класу люкс). Маються на увазі бензинові та дизельні кросовери і позашляховики масою понад 1,7 тонни, а також електричні позашляховики важчі за дві тонни.
Згідно зі статистикою, яку наводить The Times, кросовери і позашляховики, які можуть потрапити під заборону, займають частку близько 25 відсотків в автопарку Парижа.
Раніше для важких кросоверів і позашляховиків у Парижі збільшили вартість паркування - у центрі міста вона зросла і тепер становить 18 євро на годину проти шести євро для автомобілів інших класів. Крім того, у французькій столиці діє заборона на проїзд усіх автомобілів у центрі міста, окрім тих випадків, якщо їхні власники працюють у цій зоні, прямують туди на шопінг, до ресторану чи музею.
Невдоволення парижан великими автомобілями зросло після інциденту, що стався минулого місяця: водій кросовера Mercedes-Benz на смерть збив 27-річного велосипедиста Пола Варрі. Автомобілістові висунуто обвинувачення в ненавмисному вбивстві.