З німецького конфігуратора марки тихо зник популярний двигун 2.2 CRDi: тепер усі варіанти доступні тільки у вигляді самозаряджаємого гібрида з бензиновим двигуном 1.6 та електродвигуном, вбудованим у 6-ступінчастий автомат. Така Hyundai Staria не може буксирувати причіп (зник тяглово-зчіпний пристрій), але за витратою пального паритет (7,6 літра на 100 кілометрів у змішаному циклі WLTP).
Дизельна Hyundai Staria поступалася за потужністю (177 сил), але перевершувала гібрид за крутним моментом (430 Нм). Пікова віддача бензин-електричної системи в Німеччині становить 225 кінських сил і 367 Нм. У Південній Кореї потужність на 20 кінських сил вища. Обирати тип приводу не можна: гібрид може бути тільки з передньою ведучою віссю, тоді як дизельний мінівен за доплату пропонував трансмісію з муфтою ззаду.
В іншому Hyundai Staria Hybrid не відрізняється від попередника. Як і раніше, доступні дев'ятимісні та семимісні конфігурації, причому базовий варіант коштує ті самі 48 100 євро, за багатшу комплектацію потрібно викласти 53 600 євро, а трирядна топ-версія Signature потягне на 57 550 євро без урахування «допів». Таким чином, корейський мінівен помітно доступніший за Volkswagen Multivan T7.
В інших частинах світу дизельні Hyundai Staria поки що залишаються, а відмову від мотора на «важкому» паливі в Європі можна пов'язати зі швидким введенням екостандарту «Євро-7».