У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилася інформація про оновлений Golf. З документів випливає, що після локальної модернізації хетчбек втратить двигун 1.4 TSI EA211. Йому на заміну прийде сучасніший агрегат 1.5 TSI EA211 Evo.
Важливий нюанс: китайський Golf - остання модель Volkswagen, яка доступна з цим турбомотором, тобто епоха ось-ось завершиться.
Турбомотор 1.5 TSI EA211 Evo дебютував у 2016 році. Його головна особливість - робота в економному циклі Міллера. Також цей двигун відрізняється турбокомпресором зі змінною геометрією, а Volkswagen заявляє про кращу паливну ефективність та екологічність. Прогрес по віддачі символічний: у випадку з «восьмим» Golf потужність збільшиться на 10 к.с.
У Китаї з 1,5-літровим двигуном працюватиме 7-ступеневий преселективний «робот». У Європі є й версії з 6-ступеневою «механікою».