Hyundai визнав, що клієнтів стали дратувати сенсорні екрани

20:13 10.11.2024
Hyundai визнав, що клієнтів стали дратувати сенсорні екрани

Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день відкритих дверей для журналістів. Про нові продукти під час прес-конференції промовчали, проте віце-президент HDNA Ха Хак Су відверто розповів про минулі продукти і тренди в дизайні інтер'єрів. Виявилося, що розворот на 180 градусів у бік фізичних кнопок пояснюється негативними відгуками покупців у США.

«Коли ми додавали інтегровані екрани в наші автомобілі, ми також пробували встановити елементи управління на основі тачскрінів, і людям це не сподобалося», - сказав Ха Хак Су.

Спочатку Hyundai був зачарований вау-ефектом медіасистем у дусі Tesla, але в підсумку було ухвалено рішення повернутися до витоків. Корейська компанія провела тестування з фокус-групою: виявилося, що люди відчувають стрес і роздратування, коли хочуть щось налаштувати в екстреній ситуації, але не можуть цього зробити.

Проте в майбутньому сенсорні дисплеї можуть повернутися. У міру розвитку технологій автономного водіння і систем допомоги водієві процес керування стане комфортнішим, водій буде більш розслабленим, а значить формат дизайну інтер'єру зміниться. За кермом доведеться менше концентруватися на дорозі, з'явиться можливість прибирати ноги з педалей, а отже салони перепроєктують з урахуванням цих змін.

Цікаво, що в студії HDNA вважають великим успіхом дизайн екстер'єру Ioniq 5: Ха Хак Су заявив, що з цією моделлю Hyundai «вдалося віднайти свою індивідуальність, тоді як інші бренди її втрачають». Можна зробити висновок, що наступні моделі Ioniq будуть виконані в тому ж стилі.


Источник: Мотор
Фото: Korea JoonAng Daily
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024