Північноамериканський офіс Porsche виявив проблему з болтами на 911 і 718 з кріпленням однією центральною гайкою. Під програму з відкликання потрапить 1851 автомобіль. Через можливі тріщини в кріпленні колеса можуть відірватися на ходу: подібні інциденти вже зафіксовано. Porsche порекомендувала власникам дефектних машин не користуватися ними до дилерської перевірки.
У групі ризику нові Porsche 911, 718 Cayman GT4 RS і 718 Spyder RS, що належать до 2024 модельного року. Таким чином, відкликати довелося нові автомобілі. Німецька марка припустила, що болти могли бути виготовлені не відповідно до специфікації, інакше кажучи, основна версія того, що сталося - виробничий брак.
Розслідування інцидентів тривають, діагностика дефектних Porsche відбудеться тільки в грудні, а поки покупцям «трекових» спорткарів доведеться або їздити на свій страх і ризик, або поставити автомобіль на прикол. У коліс з однією центральною гайкою є переваги на піт-стопах, але на цивільних машинах це рішення спірне. Для заміни таких коліс потрібне спеціальне обладнання, а затягувати болти необхідно з дуже великим крутним моментом.
Porsche не пише, скільки машин постраждали в інцидентах через дефект кріплення, але вперше проблеми були зафіксовані у вересні, тобто одразу після поставок спорткарів 2024 модельного року.