Модельний ряд сімейства мотоциклів Suzuki наступного року поповниться двома моделями - абсолютно новим DR-Z4S та оновленим DR-Z4SM.
Новачки Dual-Purpose і Supermoto вже офіційно представлені виробником на одній з найбільших у світі виставок мотоциклів Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori (EICMA) у Мілані, Італія. Саме там вони уже привернули увагу шанувальників, хоча цінник їм менеджери так і не озвучили.
В центрі уваги опинився DR-Z4S. За своїм визначенням він має подвійне призначення, його можна з однаковою легкістю використовувати як на міських дорогах, так і на серйозному бездоріжжі. А ось про модель DR-Z4SM цього не скажеш, але його вже визнали надійним гравцем в категорії супер-мото.
Обидва байки мають у своїх нещодавно розроблених сталевих рамах однаковий чотиритактний двигун DOHC об'ємом 398 «кубиків», ідентичні картери й вихлопні труби.
Мотоцикли отримали нову електронною систему керування під назвою Suzuki Intelligent Ride, яка надає доступ до системи контролю тяги, селектора режимів руху та налаштування вимкнення ABS.
При цьому в обох машинах DR чітко проглядається агресивний стиль. Розробники встановили світлодіодні ліхтарі та РК-панель приладів, а також оптимізували шини.
DR подвійного призначення базується на системі підвіски, що включає регульовану перевернуту вилку KYB з ходом 280 мм спереду та систему KYB ззаду, що забезпечує хід заднього колеса 296 мм.
Підвіска підтримує 21-дюймове переднє та 18-дюймове заднє колесо з дротяними спицями, обидва взуті в камерні шини подвійного призначення IRC GP-410.
Візуально велосипед має мінімалістичний вигляд, де кілька частин тіла заважають побачити найважливіші компоненти велосипеда.
Японці почнуть продавати DR-Z4S у квітні наступного року за цінами, які ще не оголошені.
Супермото-версія мотоцикла має більш міцніший вигляд і пропонує дещо модифіковану систему підвіски.
Звичайно, тут є обладнання KY у подібній конфігурації з DR-Z4S, але в цьому випадку воно налаштоване для більш спортивної їзди.
Це, серед іншого, означає 260 мм ходу підвіски для перевернутої вилки та 277 мм ходу заднього колеса. Обидві версії почнуть діяти з травня 2025 року за цінами, які поки що тримаються в таємниці.