Компанія Hyundai представила ультимативний електрокар RN24. Це прототип, він використовує силову установку від Ioniq 5 N, але в набагато компактнішому шасі. Низку технологій RN24 запозичує у гоночних машин. Наприклад, логіку управління силовою установкою або електронну систему Rally Mode, що розподіляє тягу між осями за аналогією з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC.
У 2012 році Hyundai запустила проект RM, метою якого стало тестування навколоспортивних технологій перед їх впровадженням у масове виробництво. Абревіатура розшифровувалася як Racing Midship і натякала на середньомоторне компонування. Уже в 2020-х з'явилися електричні RM20e і RN22e (RN - від Rolling і Hyundai N), що стали, як то кажуть, пробою пера перед виходом серійного Ioniq 5 N. Сьогоднішній RN24 - це така сама лабораторія на колесах. Причому завдання перед інженерами стояло амбітне: впихнути силову установку «Іоніка» в максимально компактне шасі.
За розмірами прототип можна порівняти з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC. Колісна база у нього на 340 міліметрів коротша, ніж у Ioniq 5 N, а техніка та сама: двомоторна система з віддачею 650 кінських сил і батарея ємністю 84 кВт-год. Зміни внесено до системи охолодження, рульового механізму, плюс на машині використано логіку управління силовою установкою від гоночних Hyundai. Кнопками на кермі можна регулювати потужність, рівень рекуперації, налаштовувати чутливість педалі акселератора і баланс тяги між осями. Також на RN24 поставили електронний «ручник» e-Handbrake і звукогенератор N Active Sound+ з двома додатковими динаміками і резонаторами в задніх крилах.
У підвісці прототипу застосовуються жорсткі підрамники і ралійні амортизатори. Розподілом моменту завідує електронна система Rally Mode, що імітує роботу аналогічної механічної на i20 N Rally 1. Колеса діаметром 19 дюймів взяти у Elantra N, а спойлер - у машин для серії TCR. Важить електрокар лише 1880 кілограмів і з місця до ста розганяється швидше за 3,4 секунди. Розрахункова максималка - 240 кілометрів на годину.