Єдиний завод ZF з виробництва трансмісії для автомобілів з ДВЗ та гібридів через закінчення контрактів та різке падіння нових заявок на постачання скоротить протягом року 1800 робочих місць.
А загалом у найближчі чотири роки через активне провадження акумуляторних автомобілів, котрі мають набагато менше автокомпонентів, ZF згорне роботу багатьох виробництв і скоротить тільки у Німеччині 14 000 робочих місць.
І ось новий інформаційний привід, про який повідомив Merkur.de. Список прикрої для працівників «оптимізації» відкриває завод у місті Саарбрюкен, що є єдиним заводом ZF трансмісій для автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, гібридних транспортних засобів і електромобілів. Для комплектації акумуляторних машин тут створено нові виробничі лінії.
Однак через падіння замовлень на агрегатні системи для класичних автомобілів з ДВЗ та порівняно ще незначні замовлення компонентів на акумуляторний сегмент виробництво працює не на повну потужність. Втім, подібна ситуація й на інших німецьких заводах ZF.
На заводі в Саарбрюкені виробляються автоматичні коробки передач. Там працює близько 10 000 людей. Тепер практично кожен п'ятий працівник протягом наступних 12 місяців втратить там роботу.
В керівництві ZF вже не приховують, що є й інші сценарії ймовірної оптимізації з ще гіршими наслідками. Якщо ситуація із замовленнями не покращиться, то до кінця 2028 року в Саарбрюккені можуть бути втрачені 4500 робочих місць.
Баварський автомобільний постачальник ZF ще влітку оголосив про згадане вище скорочення до 14 000 робочих місць по всій Німеччині. Винятків не буде: збитково - в мінус. Зокрема, завод у Швайнфурті вже оголосив, що може втратити у довгостроковій перспективі 6 000 із 10 000 працівників.
Очікується, що у більшості випадків скорочення в ZF буде досягнуто внаслідок закінчення термінових контрактів.