Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні у веерсні й визначили ТОП типів та марок у трьох сегментах напівпричепів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.
Оскільки сегмент сідлових тягачів у вересні не продемонстрував зростання (точніше - навпаки, обсяги ритмічно зменшуються), подібна картина спостерігається й у пов'язаному сегменті напівпричепів. Протягом минулого місяця українці придбали 1,6 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на 47,8% менше, ніж за аналогічний період минулого 2023 року, і також на 23,6% менше відносно результатів серпня-2024.
За окремими підсегментами динаміка торгів напівпричепами виглядає наступним чином (у порівнянні минулий місяць до місяця перед ним, М-М, та минулий місяць до аналогічного місяця минулого року, Y-Y):
За підсумками вересня 63,6% усіх напівпричепів купили на внутрішньому ринку (1010 угод). Із-за кордону привезли 479 вживаних напівпричепів, що склало 30,2% від загального обсягу.
Новими придбали 6,2% напівпричепів (99 шт.). З цього числа 18 виготовили в Україні, а решта 81 шт. були імпортовані новими із-за кордону.
Серед виробників лідером на внутрішньому ринку напівпричепів залишається німецький Shmitz - їх було куплено 255 шт.
Друге і третє місця зайняли також німецькі бренди - Kogel (114 шт.)та Krone (99 шт.) відповідно.
Першою в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених з-за кордону, вкотре стала марка Shmitz з підсумком 194 перших реєстрації.
Друге місце посіла продукція Krone (75 шт.). На третьому місці розташувався Kogel (34 шт.).
Рейтинг виробників нових напівпричепів надалі очолює німецький Shmitz (36 шт.). Друге місце цього разу у продукції Bodex (16 шт.), третє ділять (за кількістю) Wielton та TAD, кожен з яких був проданий у кількості по 7 шт.