Stellantis Pro One представляє програму CustomFit на виставці IAA Transportation 2024 в Ганновері

14:20 19.09.2024
Stellantis Pro One представляє програму CustomFit на виставці IAA Transportation 2024 в Ганновері

У період 17-22 вересня в місті Ганновері проходить престижна виставка IAA Transportation 2024 - це найбільша європейська виставка, присвячена комерційним автомобілям та спеціалізованим промисловим транспортним засобам, яка об’єднає перевізників та провідних автовиробників цієї галузі. Звісно, серед них важливе місце займає Stellantis Pro One: окремий бізнес-підрозділ Концерну Stellantis, який спеціалізується на комерційних транспортних засобах та має лідерську позицію в регіоні EU30 з часткою ринку, що перевищує 28,5% від загальних продажів легких комерційних автомобілів LCV-класу.

На цьому міжнародному заході Stellantis оголошує про запуск Stellantis CustomFit - нової програми індивідуалізації та персоналізації комерційних автомобілі, яка вже почала діяти на деяких заводах та поступово буде впроваджена на інших виробничих майданчиках Концерну. Ця програма гарантує найвищі стандарти якості та безпеки виготовлених автомобілів, а також повну інтеграцію між технологічними особливостями базової моделі-шасі та індивідуальними надбудовами, які вимагає клієнт. Рішення для індивідуалізації та персоналізації автомобілів розробленими у співпраці з глобальною мережею з понад 400 сертифікованих партнерів. Завдяки цьому вдалось значно розширити асортимент автомобілів, що пропонуються клієнтам: фургонів з оптимізованим вантажним простором (елементи кріплення вантажу, різноманітні вбудовані полички), компактні автомобілі-самоскиди, комфортні транспортні засоби типу «будинок на колесах» для відпочинку та кемпінгу тощо. Усі автомобілі розроблені спеціально для задоволення потреб приватних клієнтів, малих і середніх підприємств, великих корпоративних або державних автопарків.

Виставка стала місцем презентації різноманітних доопрацьованих спец-автомобілів, які водночас презентують усі ключові Бренди комерційних LCV-автомобілів від підрозділу Stellantis Pro One: електричний фургон Opel Combo Electric, вантажопасажирський фургон CITROEN E-Berlingo Crew Van, автомобіль-рефрижератор PEUGEOT E-Expert Fridge ePTO, великий фургон з водневими паливними елементами Opel Movano HYDROGEN. Крім того, на виставці представлено надкомпактний електричний транспортний засіб Opel Rocks Electric з вантажним KARGO-комплектом; причому він розміщений всередині просторого вантажного відділення фургона Opel Movano HYDROGEN. Таким чином, Концерн Stellantis та підрозділ Stellantis Pro One демонструють широкий асортимент продукції, який включає комерційні транспортні засоби всіх розмірів та форматів, а також привертають увагу до інноваційних рішень для екологічності та мікромобільності.

Варто відзначити, що на передньому плані інновацій зараз перебуває технологія водневих паливних елементів для автомобілів FCEV, яка вже доступна на фургонах середнього розміру та незабаром буде доступна для великогабаритних фургонів від Концерну Stellantis. Воднево-електрична технологія є ключовим елементом амбітних планів Концерну щодо втілення мобільності з нульовим рівнем викидів. Для таких моделей, як CITROEN e-Jumper, Opel Movano Electric, Vauxhall Movano Electric та PEUGEOT E-Boxer, спеціалісти Концерну Stellantis розробили ексклюзивну воднево-електричну архітектуру середньої потужності, яка пропонує понад 500 км запасу ходу, час заправки воднем лише за п’ять хвилин, при цьому не вимагає жодних компромісів щодо вантажопідйомності. Концерн Stellantis настільки твердо вірить у воднево-електричну технологію, що став першим автовиробником у Європі, який запропонував одразу кілька фургонів середнього розміру з водневими паливними елементами, причому за якими незабаром з’явиться ще й лінійка великих фургонів з водневими паливними елементами. Завдяки цьому, покупці комерційних автомобілів від Stellantis уже зараз мають можливість скористатися усіма перевагами, які обіцяє воднева революція на європейському ринку. Таким чином, Концерн Stellantis підтверджує свою роль технологічного піонера в галузі стійкої, доступної, відповідальної мобільності нового часу.

Із запуском нової програми Stellantis CustomFit, розширенням потужностей виробництва автомобілів на водневих паливних елементах, оновленням усієї лінійки компактних, середніх, великих фургонів (загалом 12 моделей), спеціалізований підрозділ Stellantis Pro One починає глобальний ринковий наступ та впевнено рухається вперед швидкими темпами. Завдяки широкому портфелю передових технологій - більш ефективні двигуни, покращення систем безпеки та ADAS (технології допомоги водію), надсучасним онлайн-сервісам - вдається забезпечити ідеальну робочу екосистему для водіїв та бути надійним партнером для компаній-власників комерційних автомобілів. Крім того, нова лінійка великогабаритних фургонів отримує новий двигун внутрішнього згоряння Multijet 4.0 та сучасну 8-ступеневу автоматичну коробку перемикання передач AT8.

Варто відзначити, що новий двигун Multijet 4.0 входить до серії моторів Multijet, які відомі своєю надійністю, та забезпечує максимальний крутний момент 450 Нм - найкращий показник у своєму класі для великих фургонів з переднім приводом. Також цей двигун оснащено вдосконаленою двоконтурною системою рециркуляції вихлопних газів, яка додатково покращує його надійність та продуктивність, а також дозволяє знизити викиди вихлопних газів. Нарешті, новий двигун разом у поєднанні з новою автоматичною трансмісією АТ8 дають змогу знизити викиди CO2 до 10% порівняно з поточними версіями автомобілів.

Нова програма Stellantis CustomFit: переобладнання відповідно до запитів клієнтів

Концерн Stellantis посилює своє лідерство в секторі легких комерційних автомобілів LCV завдяки еволюції програми переобладнання та персоналізації, яка тепер називається Stellantis CustomFit. Це дуже важливий крок, адже на переобладнані автомобілі сьогодні припадає понад 50% загального бізнесу Концерну в сегменті легких комерційних автомобілів. Найважливішою подією є впровадження програми, яка вже почала працювати на деяких заводах й далі буде поширена на всі виробничі майданчики Концерну, де відбувається виготовлення легких комерційних фургонів. Такий підхід забезпечує найвищі стандарти якості, безпеки, інтеграції між технологічними особливостями базової моделі та конкретними модифікаціями, які вимагає клієнт. Відтепер переобладнання може відбуватись ще на етапі виробництва автомобіля на заводі, причому різноманітні індивідуальні варіанти LCV-автомобілів розроблені у співпраці з понад 400 сертифікованими партнерами, що працюють в різних напрямах переобладнання та розташовані по всьому світу. Така розгалужена мережа дозволяє Концерну Stellantis задовольняти всі професійні потреби та пропонувати переобладнанні фургони напряму через власну дилерську мережу, оптимізуючи час доставки та покращуючи клієнтський досвід від придбання та експлуатації автомобіля.

Крім того, впровадження інноваційної цифрової системи контролю дозволило розширити рекомендовані пропозиції продуктів на 30% порівняно з попереднім роком. Що стосується продуктивності створення переобладнаних автомобілів, то варто відзначити, що у 2024 році Концерн Stellantis зафіксував збільшення частки переобладнаних автомобілів на 25% порівняно з попередніми періодами - усе завдяки співпраці з сертифікованими партнерами. Таким чином вдалось подвоїти кількість індивідуально-замовлених комерційних автомобілів, виготовлених власними силами, що призвело до збільшення продажів переобладнаних автомобілів у Європі на 35%.

Крім того, протягом 16 років поспіль Концерн Stellantis (маються на увазі всі бренди Концерну, що виробляють автомобілі сегменту LCV) є лідером на європейському ринку автомобілів для відпочинку: в сегменті готових «будинків на колесах» частка сягає 54% від загального об’єму ринку «будинків на колесах». Крім того, близько 75% автомобілів для відпочинку в Європі сьогодні використовують різноманітні основи-шасі від брендів, що входять до складу Концерну Stellantis.

Спеціальні переобладнані комерційні фургони, що представлені на виставці

На стенді підрозділу Stellantis Pro One представлено декілька переобладнаних автомобілів, що демонструє універсальність різних моделей для відповідності різним спеціальним задачам - починаючи від пасажирських перевезень й завершуючи специфічними автомобілями, побудованими під індивідуальні замовлення клієнтів. Наприклад, варто відзначити наступні варіанти автомобілів: пасажирські вени для перевезення бізнес-партнерів, пересувні майстерні для ремонтних бригад, компактні високо-мобільні самоскиди, ізотермічні фургони, автомобілі з рефрижераторною установкою, кемпери для дозвілля, спеціальні транспортні засоби для громадського використання тощо.

На виставці IAA Transportation 2024 власний світовий дебют відзначає дуже інноваційний автомобіль Opel Movano HYDROGEN, який вперше впроваджує технологію водневих паливних елементів FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) в сегменті великогабаритних фургонів. Разом з уже доступними варіантами 100% електричних BEV-фургонів (Battery Electric Vehicle), це дозволяє позиціонувати Концерн Stellantis як європейського лідера з виробництва легких комерційних автомобілів LCV з силовими установками без викидів шкідливих вихлопних газів. Показаний фургон також демонструє не лише унікальний воднево-електричний силовий агрегат, але й можливості індивідуального доопрацювання: він має рейки Airline на підлозі та з обох боків кузова, що гарантує надійне кріплення і безпечне транспортування вантажів. Вбудовані точки кріплення дозволяють надійно закріпити вантажі, що робить цей фургон ідеальним рішенням для вирішення транспортних потреб при необхідності перевезення негабаритних вантажів довільної форми. Інтегроване стельове освітлення є ще одним з прикладів практичних аксесуарів, які доповнюють стандартне оснащення фургону та відповідають конкретним запитам B2B-клієнта.

Крім того, відвідувачам виставки IAA Transportation 2024 представлено Opel Rocks Electric з вантажним KARGO-комплектом: це революційний легковий електричний транспортний засіб, який забезпечує автономний пробіг до 75 км та зручність перевезення невеликих вантажів. Маючи довжину лише 2,41 метра та ширину 1,39 метра, а також висоту 1,52 метра, цей надзвичайно компактний електричний транспортний засіб ідеально підходить для руху центром міста. Завдяки радіусу розвороту всього 7,2 метра, новий Opel Rocks Electric може легко маневрувати вузькими вулицями, що робить його ідеальним варіантом для доставки посилок, піци або ліків. Крім того, Opel Rocks Electric з додатковим KARGO-комплектом вкотре демонструє наскільки широкою є лінійка комерційного транспорту Бренду Opel: починаючи він найменшого Opel Rocks Electric KARGO - й завершуючи великогабаритним фургоном Opel Movano HYDROGEN, що відтепер пропонується навіть у виконанні з водневими паливними елементами. Таким чином, Бренд Opel найкращим чином демонструє своє бачення розвитку екологічно чистої мобільності та зручної мікро-мобільності для великих міст.

Також на виставці IAA Transportation 2024 демонструються три переобладнані електричні комерційні фургони, що створені у тісній співпраці з сертифікованими партнерами. Усі вони оснащені електродвигунами потужністю 100 кВт або 136 к.с. з крутним моментом 270 Нм та акумулятором ємністю 50 кіловат-годин, який забезпечує автономний пробіг до 350 км (згідно правил випробувань WLTP).

Перший приклад - це Opel Combo Electric, розроблений спільно з сертифікованим партнером Sortimo. Цей фургон оснащений полицями з обох боків, підсиленою підлогою та двома вертикальними шафами; при цьому загальна вага всіх аксесуарів для переобладнання склала лише 74 кг. Варто відзначити, що компанія Sortimo відома не лише використанням легких матеріалів, але й здатністю максимально використовувати вантажний простір, пропонуючи готові та прості в експлуатації рішення, що особливо зацікавить різноманітні ремонтні бригади з робітниками-професіоналами: ідеальний варіант для перевезення інструментів та різноманітних деталей. Крім того, представлений фургон Opel Combo Electric демонструє оновлення 2024 року - наприклад, світлий салон та високоефективні матричні фари.

Поруч знаходиться вантажопасажирський фургон CITROEN E-Berlingo Crew Van: він дає змогу комфортно розмістити двоє або п'ять працівників, залежно від пересувної перегородки між салоном та вантажним відділом, а також перевозити все необхідне обладнання та інструменти. Причому ці інструменти зберігаються в спеціальних відсіках і знімних ящиках, розроблених та встановлених всередині автомобіля сертифікованим партнером Wurth - світовим лідером з продажу систем кріплення та розміщення речей.

Нарешті, відзначимо фургон-рефрижератор PEUGEOT E-Expert ePTO з камерою охолодження від сертифікованого партнера Kerstner. Такий автомобіль ідеально підходить для транспортування свіжих продуктів при температурі до 0°C загальною вагою до 265 кг. Комплект переобладнання фургону включає в себе термоізоляцію та блок охолодження e-Cooljet 106 A, що живиться від системи e-Power Take Off (ePTO) з робочою напругою 12 вольтів. Система охолодження отримує енергію напряму від тягової батареї, замість того, щоб вимагати окремого джерела живлення - таким чином, вдається полегшити конструкцію рефрижераторної установки та зберегти заявлену вантажопідйомності фургону.

Модельний ряд комерційних автомобілів, що вже готові до майбутнього використання водневих паливних елементів у Європі

Водень стає все більш важливим елементом нового енергетичного переходу - це демонструють численні міжнародні проекти, що уже запущені на глобальному рівні. Варто відзначити, що існують ринки, які більш підготовлені до водневих технології завдяки державним інвестиціям. Так, наразі в Європі існує понад 250 громадських структур (компаній або пунктів заправок), які забезпечують подачу водню з тиском 700 бар. Більшість з них розташовані в чотирьох країнах: Німеччині, Франції, Нідерландах, Швейцарії. Тим часом, в Італії існують лише дві водневі станції, але до 2026 року очікується збільшення їх кількості до 36 станцій - вони будуть побудовані у рамках Національного Плану Відновлення та Стійкості (National Recovery and Resilience Plan), який частково фінансується Європейським Союзом у розмірі 230 мільйонів євро. Згідно з даними Європейської ради, до 2030 року кількість водневих заправних станцій перевищить 500 одиниць, що дозволить транспортному сектору більш активно використовувати автомобілі з водневими паливними елементами - а це, відповідно, призведе до зменшення вуглецевого сліду, відповідно до Регламенту розвитку інфраструктури альтернативних видів палива AFIR (Alternative Fuels Infrastructure Regulation).

Серед мінімальних вимог європейського плану зазначено, що в кожному центрі міста має бути принаймні одна воднева станція; також водневі станції мають розташовуватись кожні 200 км на всіх основних дорожніх коридорах. Станом на сьогодні вже чітко зрозуміло, що концепція автомобілів на водневих паливних елементів переживає період нового відродження завдяки великим загальноєвропейським інвестиціям. Це дозволяє зміцнити та розширити інфраструктуру водневих заправних станцій, а також виробництво так званого «зеленого водню»: йдеться про водень, що отримується за допомогою відновлюваних джерел енергії й завдяки цьому створюється ефективний та екологічний цикл кругообігу водню. Такий підхід дозволяє знизити вартість цього альтернативного та чистого палива.

Концерн Stellantis впевнений в успішному розвитку такої технології - і тому став першим великим автовиробником у Європі, який випустив на дорогу серійні водневі комерційні фургони: спочатку середньо-розмірні, а тепер вже й великі фургони під брендами CITROEN, PEUGEOT, Opel та Vauxhall. Таким чином, Концерн Stellantis ще раз демонструє свою роль піонера в просуванні технологій сталої, доступної, відповідальної мобільності. І уже сьогодні Концерн Stellantis дає можливість використовувати всі переваги автомобілів з водневими паливними елементами на загальноєвропейському рівні.

Концерн Stellantis та інноваційні технології водневих паливних елементів

Концерн Stellantis впроваджує технічні рішення для комерційних автомобілів FCEV на водневих паливних елементах з нульовим рівнем викидів - ця технологія поєднує в собі переваги транспортних засобів на водневих паливних елементах та екологічну чистоту електроприводу. Сьогодні Концерн Stellantis вже має ексклюзивну розробку архітектури середньої потужності, яка забезпечує запас ходу понад 500 км для великих фургонів одночасно з часом заправки водню в межах лише п’яти хвилин.

Водневі паливні елементи забезпечують енергію для довготривалого пробігу, тоді як додаткова проміжна акумуляторна батарея забезпечує високу пікову потужність для гарних динамічних характеристик, а також можливість рекуперації енергії під час гальмувань та можливість підзарядки від зовнішнього джерела живлення (звичайної побутової розетки або спеціальної зарядної станції). Це ідеальне рішення для тих, хто використовує легкі комерційні фургони LCV та вимагає від них всі переваги: великий запас ходу, швидка дозаправка, мобільність з нульовим рівнем викидів. Технологія поєднання водневих паливних елементів та додаткового проміжного акумулятора для живлення електроприводу здатна запропонувати всі ці переваги, причому без шкоди для об’єму вантажного відділення фургону. Адже всі компоненти системи водневих паливних елементів розташовані за межами вантажного відділення, завдяки чому корисний об'єм для завантаження залишається незмінними.

Крім того, систему водневих паливних елементів можна інтегрувати з уже існуючими електрифікованими платформами комерційних транспортних засобів, у підсумку отримавши відмінну синергію-поєднання версій з електроприводом та версій з воднево-електричною силовою установкою. Нарешті, окремо варто відзначити, що вперше виробництво великих комерційних фургонів з водневими паливними елементами відбувається на основному заводі, що дає можливість забезпечити найвищі стандарти безпеки та якості продукції.

Таким чином, щоб найкраще відповідати потребам професійних клієнтів-перевізників, комерційні фургони Концерну Stellantis з водневими паливними елементами пропонують всі переваги, які звикли очікувати клієнти. На додаток до збереження високої вантажопідйомності та коричного об'єму завантаження, фургони з водневими паливними елементами не вимагають жодних компромісів щодо продуктивності. Наприклад, воднево-електрична система здатна забезпечити достатню потужність для постійної високої швидкості під час руху на заміському шосе. За потреби динамічного прискорення, максимальну потужність та кількість енергії для електромотору забезпечує проміжний акумулятор, розташований під передніми сидіннями. Крім того, цей акумулятор відповідає й за інші задачі: запуск силового агрегату та подолання перших кілометрів подорожі, допоки водневі паливні елементи активуються та включаються в роботу. Це гарантує кращу довговічність, оскільки дозволяє системі водневих паливних елементів завжди працювати в оптимальних робочих умовах. Нарешті, проміжний акумулятор також може збирати надлишки енергії для її повторного використання - усе завдяки 4-ступеневій системі рекуперації, що спрацьовує під час уповільнень та гальмувань.

Звертайтесь до офіційних дилерів PEUGEOT, CITROEN, OPEL, в Україні щоб обрати найкращий комерційний автомобіль від Концерну Stellantis для ведення власного бізнесу!


Источник: Stellantis
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015