Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні у серпні й визначили ТОП типів та марок у трьох сегментах напівпричепів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.
Оскільки сегмент сідлових тягачів у серпні не продемонстрував зростання, подібна картина спостерігається й у пов'язаному сегменті напівпричепів. Протягом минулого місяця українці придбали 2,1 тисячі нових та вживаних напівпричепів (на 32 шт. менше, ніж місцем раніше). Це на 36,8% менше, ніж за аналогічний період минулого 2023 року, і також на 1,5% менше відносно результатів липня-2024.
За окремими підсегментами динаміка торгів напівпричепами виглядає наступним чином (у порівнянні минулий місяць до місяця перед ним, М-М, та минулий місяць до аналогічного місяця минулого року, Y-Y):
За підсумками серпня 63,5% усіх напівпричепів купили на внутрішньому ринку (1320 угод). Із-за кордону привезли 608 вживаних напівпричепів, що склало 29,3% від загального обсягу.
Новими придбали 7,2% напівпричепів (150 шт.). З цього числа 16 виготовили в Україні, а решта 134 шт. були імпортовані новими з-за кордону.
Серед виробників лідером на внутрішньому ринку напівпричепів залишається німецький Shmitz - їх було куплено 320 шт.
Друге і третє місця зайняли також німецькі бренди - Krone (153 шт.) та Kogel (139 шт.) відповідно.
Першою в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених з-за кордону, вкотре стала марка Shmitz з підсумком 220 перших реєстрацій.
Друге місце посіла продукція Krone (85 шт.). На третьому місці розташувався Kogel (57 шт.).
Рейтинг виробників нових напівпричепів надалі очолює німецький Shmitz (52 шт.). Друге місце посіли вироби Mega (17 шт.), третє - Kaesbohrer (13 шт.).