Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні й визначили найпопулярніші моделі у трьох сегментах вантажівок масою понад 3,5 тонни (окрім сідлових тягачів): імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових машин, в тому числі - переобладнаних в Україні.
Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг у серпні склав 2,2 тис. шт. Цей сегмент українського авторинку поступово збавляє темпи: наведений загальний показник менший на 5,4% відносно липня поточного року, і на чверть менший (25%) у порівнянні з серпнем 2023 року.
Структура цього сегмента наступна: 73,9% (1675 шт.) - внутрішні перепродажі, 10,5% (239 шт.) - імпорт вживаних вантажівок, 4,1% - імпорт нових, 11,5% - продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи складає 15,6%.
Динаміка за окремими підсегментами, частки яких щойно були наведені, наступна (M-M - звітний місяць у порівнянні з місяцем, що йшов перед ним; Y-Y - звітний місяць у порівнянні з таким же місяцем минулого року):
Найпопулярнішим типом у цьому підсегменті залишаються самоскиди, також зберігається попит на фургони та бортові версії.
Серед окремих моделей першість тут здобув Mercedes-Benz Atego, на другому місці ще один автомобіль цього ж виробника - Sprinter, третій (що ймовірно пов'язано з активізацією с/г робіт) - КамАЗ 5511.
Найчастіше український автопарк минулого місяця поповнювали фургони з гідробортом, фургони, та контейнеровози.
Трійка лідерів новоприбулих вантажівок виглядає так: Mercedes-Benz Sprinter на першому місці, Mercedes-Benz Atego другий, та Iveco Daily на третій позиції.
Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на самоскиди та фургони. Інші типи (напр. сміттєвози чи автокрани) купували одиницями.
Серед окремих моделей лідирують продукти місцевого автопрому, точніше переобладнані місцевими підприємствами шасі або цілі автомобілі під спеціальні завдання.