Stellantis вирішив не позбуватися неприбуткових марок. Всі 14 брендів «під парасолькою» автогіганта залишаться в строю. Про це стало відомо завдяки новій заяві керівництва концерну, яке нещодавно мало намір продати або зовсім відмовитися від нерентабельних брендів. Тепер же стало відомо, що Stellantis все ж таки залишиться вірним обіцянці, яку дав у 2021 році, коли був сформований: тоді концерн мав намір розвивати всі підконтрольні марки.
Лише місяць тому глава Stellantis Карлос Таварес натякав на прощання з нерентабельними брендами. За його словами, Stellantis уже не може дозволити собі утримувати бренди, які не приносять прибутку.
Серед найімовірніших кандидатів на виліт експерти називали Maserati, Lancia і DS Automobiles. Першій пророкували продаж, двом іншим - закриття. При цьому принаймні щодо Lancia прогноз викликає питання, оскільки марка нещодавно отримала шанс на відродження і представила нові моделі. Оновлює лінійку і Maserati.
Також у зоні ризику опинилися Chrysler і Dodge. Асортимент першого після відмови від седана 300C звівся до однієї моделі - мінівена Pacifica. З другим після появи кросовера Hornet ситуація змінилася на краще, хоча модель і являє собою перероблений Alfa Romeo Tonale.
Решті брендів зникнення або продаж не загрожують, говорили експерти. Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Jeep і Ram цілком конкурентоспроможні, а Alfa Romeo Таварес нещодавно назвав «найбільшою перлиною» концерну.