Після недавнього дебюту ID. Buzz з подовженою базою та заднім приводом підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles виводить на ринок ще п'ять нових варіантів. Серед них - і два найдешевші, Pure та Freestyle, які можна буде замовити вже 3 вересня.
«Бюджетники» оснащені електродвигуном 125 кВт і батареєю ємністю 59 кВт-год. Доступне заряджання постійним струмом до 165 кВт. Запас ходу у комбінованому режимі складає 330 км (WLPT). Найдешевша з машин - Freestyle - продається від 49 998 євро. Зовні вона відрізняється чорними накладками в нижній частині дверей, крупнозернистими темними бамперами та 18-дюймовими колісними дисками. А ось версія Pure - ціною від 54 127 євро - вже має автоматичний кондиціонер, складні столики на спинках передніх сидінь, а також світлодіодні фари та задні ліхтарі.
Що ж до інших нових версій, то вже з 20 серпня розпочинаються попередні продажі розвізного фургона ID.Buzz Cargo 4Motion. Це найпотужніший комерційний автомобіль марки на європейському ринку. У рух машину приводять два електромотори (для передніх та задніх коліс) сумарною потужністю 250 кВт (340 к.с.). Їх живить батарея ємністю 79 кВт-год, яка забезпечує запас ходу до 432 км. Повний привід дав можливість збільшити масу причепа, що буксирується, до 1800 кг. У задньопривідної моделі з мотором 210 кВт цей показник складає 1200 кг. Стартова ціна у Німеччині на ID.Buzz Cargo 4Motion - 50 355 євро.
З 20 серпня можна придбати і топову пасажирську модель ID.Buzz - GTX, також з повним приводом та двома електромоторами. Вона доступна як зі стандартною колісною базою, так і з подовженою з батареями ємністю 79 і 86 кВт. год відповідно. Запас ходу сягає 423 та 475 км (WLPT). Перша розганяється від 0 до 100 км/год за 6,1 з, а друга - за 6,5 з. Маса причепа, що буксирується, - 1800 і 1600 кг відповідно. Для батареї 79 кВт-год. доступна зарядка постійним струмом 185 кВт, а для 86-кіловатної - швидша, на 200 кВт. Прайси стартують від 73 102 євро за ID.Buzz GTX зі стандартною колісною базою та 74 928 євро - з подовженою.