Acura представила ефектний концепт Integra Type S HRC Prototype

17:12 16.08.2024
Acura представила ефектний концепт Integra Type S HRC Prototype

Новинка створена фахівцями спортивного підрозділу Honda Racing Corporation (HRC). Дебют спорткара відбувся на «Тижні швидкості», що проходить у Монтереї.

Acura Integra Type S HRC Prototype побудована на базі найпотужнішої і найпродуктивнішої версії Integra. У процесі роботи над проектом доопрацювання зазнали всі елементи конструкції, включно з двигуном, підвіскою і гальмівною системою. Крім того, багато уваги було приділено зниженню ваги.

Над зовнішністю машини працювали майстри дизайн-студії Acura в Лос-Анджелесі. Агресивний стиль Acura Integra Type S HRC відрізняється яскравістю і динамічністю. У прототипі використано досвід, отриманий під час розробки гоночного боліда Integra Type S TCX, що дало змогу збільшити притискну силу і забезпечити стійкість на високих швидкостях.

Аеродинамічні характеристики оптимізовано за допомогою низки функціональних елементів, включно з новою передньою панеллю зі збільшеним переднім сплітером і повітропроводами охолодження, збільшеними вентиляційними отворами на капоті, бічними спідницями та регульованим заднім крилом із вуглецевого волокна з алюмінієвими стійками.

Прототип пофарбований у яскравий колір Indy Yellow Pearl, який дебютував на суперкарі NSX другого покоління. Решітку радіатора, передні крила і кришку багажника прикрашено алюмінієвими значками HRC.

Для зниження ваги в прототипі широко використовуються компоненти з вуглецевого волокна, включно з капотом, панелями задніх дверей і цільними «ковшами» Recaro. Заднє сидіння було замінено карбоновою полицею для транспортування чотирьох коліс.

Щоб підвищити жорсткість кузова і забезпечити місце кріплення для багатоточкових ременів безпеки, задня перегородка посилена міцною перегородкою X-Brace, яку було пофарбовано в той самий яскравий колір Indy Yellow Pearl.

Преміальний салон оздоблено чорною алькантарою з жовтим контрастним рядком і жовтими ременями безпеки.

Характеристики високообертового турбованого 2,0-літрового двигуна VTEC поліпшені за рахунок більшого інтеркулера, двох масляних охолоджувачів і прямоточної вихлопної системи.

Керованість оптимізована за рахунок заниженої (15 мм) підвіски з койловерами, регульованим заднім стабілізатором поперечної стійкості, а також регульованими розвальними пластинами передніх і задніх коліс, як у гоночної Integra Type S HRC TCX.

Ковані легкі диски розмірністю 19 x 9,5 дюйма зі збільшеним негативним вильотом розширюють передню і задню колію на 30 мм. Це не тільки покращує керованість, а й надає прототипу особливо агресивної посадки. Для максимального зчеплення колеса взуті в спеціальні шини Pirelli P Zero Trofeo R розмірністю 265/30 ZR19 з рейтингом зносу протектора 60.

Для більшої ефективності на Integra Type S HRC використовуються 15-дюймові передні гальмівні диски (+1,4 дюйма порівняно зі стандартною Integra) і 6-поршневі супорти Brembo. Двокомпонентні задні диски були застосовані для зниження безпружинної маси. Збільшені повітроводи в передній панелі кузова покращують ефективність охолодження гальм, направляючи більше повітря до передніх дисків.


Источник: Авто Центр
Фото: Acura
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015