Цього тижня американський автовиробник оприлюднив фінансові результати за другий квартал і зазначив, що витрати на кампанії з відкликання та гарантії досягли 2,3 мільярда доларів за останні три місяці, або 25,5 мільйони доларів на день. Це на колосальні 800 мільйонів доларів більше, ніж у першому кварталі.
Автовиробник впровадив кілька ініціатив для покращення якості своєї продукції, але результати цих зусиль будуть помітні не відразу.
Ford пов'язує зростання вартості з транспортними засобами, виготовленими під час розпалу пандемії, коли проблеми з ланцюгом постачання мікрочіпів порушили виробництво автомобілів.
Згідно з онлайн-центром даних Національного управління безпеки дорожнього руху, цього року Ford відкликав понад 3,5 мільйонів автомобілів у рамках 37 кампаній. Він лідирує серед усіх автовиробників, але Chrysler займає дуже близьке друге місце, з 36 відкликаннями цього року та результатом у 2,2 мільйона автомобілів.