У Львові та Тернополі запрацював сервіс ОККО Drive

16:06 04.07.2024
У Львові та Тернополі запрацював сервіс ОККО Drive

Мережа ОККО розгортає новий сервіс видачі готових страв на своїх АЗК - ОККО Drive. Тепер водіям, щоб замовити їжу та напої з асортименту кафе, не треба виходити з автомобіля. Дві пілотні точки вже запрацювали у Львові та Тернополі, на черзі ще 8 ОККО Drive на АЗК у Львові.

«Сучасні АЗК вже давно перестали бути місцем, куди заїжджають суто для заправки пальним. Сьогодні вони пропонують значно більше опцій. Поряд з паливною конкуренцією, все більше загострюється конкуренція у площинах сервісів, смачної кави та їжі, швидкості обслуговування та діджиталізації. ОККО завжди були трендсеттерами і зараз ми формуємо нову для паливного рітейлу України нішу - швидке обслуговування у форматі ОККО Drive. Впевнена, новий сервіс сподобається нашим клієнтам», - КОМЕНТУЄ ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР МЕРЕЖІ ОККО ОЛЕНА ВОРОШИЛО.

Щоб скористатися сервісом, треба під'їхати до стійки з меню на території комплексу, зробити вибір, після чого - переїхати до вікна видачі, розрахуватися у зручний спосіб і забрати сформоване та запаковане замовлення за лічені хвилини. Замовити можна як добре знайомі клієнтам страви з асортименту кафе - піцу, бургери, хотдоги, снеки, випічку, так і каву та чай, освіжаючі напої.

Наразі ОККО Drive вже працює на АЗК у Львові по вул. Науковій, 2 А та новому нещодавно відкритому АЗК поблизу Тернополя у с. Гаї-Гречинські по вул. Львівській, 9.

Ідея відкрити на АЗК ОККО сервіси видачі готових страв з'явилася ще до війни. Тестовий ОККО Drive було відкрито на АЗК у Львові по вул. Личаківській у 2021 році, і на ньому було відпрацьовано всі процеси і проаналізований попит клієнтів на даний сервіс.

У 2023 році ОККО повернулася до реалізації проєкту сервісу видачі готових страв у доопрацьованому і оновленому форматі, і запланувала інвестиції у відкриття Drive на рівні близько $1,8 млн у 2024 році. Для стійок замовлення та видачі страв був розроблений та втілений сучасний футуристичний дизайн.

ОККО постійно працює над впровадженням нових можливостей і сервісів для клієнтів. Так, водії та пасажири можуть розраховуватися безпосередньо на колонці, скориставшись сервісом OKKO Pay; компанія встановила 20 двосторонніх кас, в планах на цей рік плюс ще 80; страви з меню ОККО та товари з магазину можна замовити через сервіси доставки Glovo та Bolt.


Источник: ОККО
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024