В Британії і Франції планують розпочати власне виробництво літію

17:07 27.06.2024
В Британії і Франції планують розпочати власне виробництво літію

Низка британських компаній прагне розпочати видобуток критично важливих корисних копалин, оскільки геополітична напруженість і протекціонізм почали руйнувати глобальні ланцюги поставок. Про це заявив в інтерв'ю Argus віце-президент з літієвих проектів Imerys British Lithium Алан Парте.

Зокрема він підкреслив, що наразі в Європі не виробляється літій для акумуляторів, і всі країни, включаючи Великобританію і Францію, конкурують з Китаєм за поставки з Австралії та Південної Америки. На його думку, такі проекти, як Imerys British Lithium в Корнуоллі та Emili у Франції, відіграватимуть ключову роль в енергетичному переході, а також у забезпеченні незалежності Великобританії та Європи від критично важливих мінералів.

«Для нашого проекту Imerys British Lithium у Корнуоллі ми плануємо розмістити кар'єр, збагачувальну та переробну фабрики разом. Це суттєво зменшує вуглецевий слід, оскільки ми скорочуємо відстань, яку сировина повинна долати на етапах переробки… Щодо нашого проекту Emili у Франції, ми розглядаємо рішення з рециркуляції води на 90 відсотків з можливістю використання стічних вод із сусідньої водоочисної станції», - розповів він.

За словами А.Парте, ресурси літію становлять щонайменше 160 млн тонн, що дозволить компанії на заводі в Корнуоллі виробляти достатньо карбонату літію для півмільйона акумуляторів електромобілів (EV) на рік протягом більш ніж 30 років. Emili вироблятиме близько 34 тис тонн/рік гідроксиду літію, що достатньо для виробництва 700 тис батарей для електромобілів на рік. Разом ці два проєкти забезпечать близько 10 % європейських потреб у літії.

«Уряд Великої Британії дуже підтримує нас, і ми очікуємо, що так буде й надалі - відповідно до Стратегії щодо критично важливих мінералів. Така ж ситуація і у Франції - наш проект Emili відповідає Закону ЄС про критичну сировину, який вимагає, щоб щонайменше 10% критичної сировини постачалося з місцевих джерел, а 40% перероблялося на місці», - додав він.


Источник: Minprom
Фото: GQ
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015