Suzuki Cappuccino може повернутися після 26-річного забуття

15:50 22.06.2024
Suzuki Cappuccino може повернутися після 26-річного забуття

Шанувальникам малих, легких та веселих спортивних автомобілів варто приготуватися до приємних новин: Suzuki Cappuccino може відродитися після 26 років перебування в забутті. Згідно з повідомленнями з Японії, нова модель буде значно відрізнятися від оригіналу.

Якщо оригінальний Suzuki Cappuccino був оснащений лише 657-кубовим турбованим трициліндровим двигуном, який приводив у рух задні колеса, то нова модель може отримати значно більший 1,3-літровий турбований трициліндровий двигун, який також буде приводити у рух задні колеса.

Видання BestCarWeb з Японії, посилаючись на інсайдерів, повідомляє, що цей двигун буде таким самим, як і в наступному поколінні Toyota Starlet. Цей автомобіль, за чутками, буде орієнтований на ралі та змагатиметься в класі Rally 4 поряд з Renault Clio та Ford Fiesta. Його 1,3-літровий трициліндровий двигун, ймовірно, буде похідним від 1,6-літрового турбодвигуна GR Yaris та GR Corolla, але буде зменшеним до приблизно 150 кінських сил.

Повідомляється, що двигун буде використовуватися у Suzuki Cappuccino через те, що Toyota не може виправдати витрати на його розробку виключно для нової Starlet. Є шанс, що цей самий трициліндровий двигун також буде використаний у новому базовому спортивному автомобілі від Toyota та новій версії популярного Daihatsu Copen.

Новий Cappuccino, за чутками, буде мати довжину близько 4000 мм, ширину 1700 мм і висоту всього 1230 мм, з колісною базою 2480 мм. Як дводверний кабріолет, його компактні розміри також обіцяють невелику вагу, близько 1100 кг. Прихильникам також буде приємно почути, що Suzuki планує запропонувати вибір між шестиступеневою механічною коробкою передач та восьмиступеневим автоматом.

Як і інші повідомлення від BestCarWeb, дане теж варто сприймати з обережністю. Якщо новий Cappuccino дійсно і з'явиться на ринку, це може статися у 2027 році.

Оригінальний Suzuki Cappuccino, вироблявся між 1991 та 1998 роками і продавався як кей-кар в Японії, саме тому мав невеликий 657-кубовий двигун. Він був доступний з п'ятиступеневою механічною або триступеневою автоматичною коробкою передач, а флагманські версії мали до 63 кінських сил. Отже, нова модель може мати майже втричі більше потужності.


Источник: Carscoops
Фото: BestCarWeb
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015