Фотошпигуни спіймали «літаючий» прототип Porsche 911 GT3 RS від Manthey Racing

15:04 16.06.2024
Фотошпигуни спіймали «літаючий» прототип Porsche 911 GT3 RS від Manthey Racing

Компанія Manthey-Racing, відома своїми високопродуктивними поліпшеннями, готується вдосконалити Porsche 911 GT3 RS 2025 року. Остання ітерація Porsche 911 GT3 RS 992-го покоління, яка вже відома як один із найгрізніших трекових автомобілів заводського складання, отримає низку удосконалень від Manthey-Racing. Мета цих поліпшень - ще більше розширити можливості автомобіля на треку.

Нещодавно прототипи оновленого 911 GT3 RS були помічені під час випробувань на Нюрбургринзі, легендарній гоночній трасі, де розташована штаб-квартира Manthey-Racing. Очікується, що перша хвиля цих оновлень буде доступна покупцям наприкінці цього року.

Car Spy Media отримав зображення і відео, що демонструють прототип, який вирізняється значно збільшеним заднім спойлером з активною функцією, а також центральним ребром стабілізатора, що з'єднує крило з панеллю, розташованою там, де зазвичай розташоване заднє лобове скло. Крім того, в задній частині даху встановлені невеликі вихрові генератори, а перероблений задній дифузор доповнює аеродинамічні поліпшення. Прототип також оснащений фірмовими аеродинамічними дисками Manthey на задніх колесах.

Ці аеродинамічні зміни спрямовані насамперед на збільшення притискної сили, особливо в задній частині, щоб забезпечити стабільність автомобіля на трасі під час проходження швидкісних поворотів. Стоковий 911 GT3 RS вже здатний генерувати до 860 кг притискної сили на швидкості 285 км/год, що вдвічі більше, ніж у його попередника, 911 GT3 RS покоління 991. Завдання Manthey-Racing - ще більше поліпшити ці вражаючі показники.

Крім аеродинамічних поліпшень, попереднє покоління моделей 911 GT3 RS, модернізованих Manthey, містило виготовлені на замовлення кришки двигуна, регульовані підвіски, виготовлені на замовлення гальмівні колодки і гальмівні магістралі. Передбачається, що аналогічні, якщо не більш просунуті, оновлення увійдуть до комплекту поставки останньої моделі. Удосконалення Manthey зазвичай зосереджені на аеродинаміці, гальмуванні та підвісці, що означає, що 4,0-літровий двигун flat-6, який видає 518 кінських сил на задні колеса через 7-ступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, швидше за все, залишиться без змін. Однак очікується, що ці вдосконалення дозволять значно скоротити час проходження кола на Нюрбургринзі, який наразі становить 6:49.328.

Репутація Manthey-Racing як найуспішнішої клієнтської гоночної команди Porsche цілком заслужена: на її рахунку безліч перемог у перегонах і чемпіонатах. Цей успіх періодично призводив до того, що Manthey ставала заводською командою Porsche, зокрема і в чемпіонаті світу з перегонів на витривалість.


Источник: CarsWeek
Фото: Motor.es
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024