У Німеччині на складах автовиробників та дилерів накопичилося понад 100 000 електромобілів, які не знайшли собі покупців. Основні причини цього явища - зниження попиту, припинення державних субсидій і активна підтримка автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Ці автомобілі простоюють на парковках біля заводів, у дилерських центрах та портах. Неочікуване припинення державних субсидій на купівлю електромобілів наприкінці минулого року призвело до різкого зниження продажів. Тимчасові знижки, запропоновані виробниками, не дали бажаного результату через невизначеність на ринку.
Частково ситуацію врятували експортні постачання. У травні 2023 року Німеччина експортувала 786 000 електромобілів, що на 58% більше, ніж у попередньому році. Основними ринками стали Нідерланди, Великобританія та Бельгія.
Проте, за словами експерта Вернера Оле, «експорт не може розв'язати усі проблеми. Виробництво автомобілів для складування коштує дорого і може бути компенсоване лише знижками».
Європейські автовиробники пізно почали розвивати електромобілі, відстаючи у технологіях та програмному забезпеченні. Як результат, їхні моделі електромобілів накопичуються на складах через високі ціни, тоді як китайські компанії швидко захоплюють ринок, пропонуючи доступніші моделі.